کلخنگ بسته بندی ارزان قیمت

کلخنگ یا همان پسته ی کوهی که در اگر مناطق آن را به اسم بنه می شناسند، گیاهی است پر خاصیت و بسیار مقوی، که معمولا در فضای کوهستانی رشد می کند؛ از این رو در تمام منطق ایران موجود نمی باشد، لذا ما این امکان را برای شما عزیزان فراهم کرده ایم که به سهولت این گیاه مقوی را در اختیار داشته باشید.

ما کلخنگ بسته بندی شده را در بسته های کاملا بهداشتی و ارزان قیمت تقدیم شما عزیزان و هموطنان گرامی می کنیم تا شما هم بتوانید از این گیاه مقوی و پر خاصیت بهره مند شوید.

کلخنگ بسته بندی ارزان قیمت

چند نکته درباره کلخنگ بسته بندی

چند نکته درباره کلخنگ بسته بندی ما توانستیم که این گیاه کوهی را از طبیعت جمع آوری کنیم در بسته بندی های خاص خود قرار دهیم تا به صورت کاملا بهداشتی و آماده در اختیار شما قرار گیرد.

از آن جایی که شعار ما حفظ سلامت شما عزیزان می باشد، لذا ما این گیاه جذاب را به صورت بسته بندی به شما ارائه کردیم، و حال اگر بخواهیم به چند نکته نسبت به بسته بندی کلخنگ اشاره کنیم می توانیم به نکات زیر اشاره کنیم:

  1. این بسته بندی ها به صورت کاملا بهداشتی صورت می گیرد تا خیال شما مشتریان عزیز از بابت مسایل بهداشتی آن کاملا آسوده باشد.
  2. کلخنگی که وارد بسته بندی می شود کاملا طبیعی و ارگانیک بوده و همچنین از بهترین ها دست چین شده است و درجه کیفیت آن بسیار مرغوب است.

ویژگی های کلخنگ بسته بندی

ویژگی های کلخنگ بسته بندی بنه ی کوهی که بعضی آن را به اسم قدیمی خود با نام کلخنگ می شناسد دارای فواید بسیار فراوانی است که ما توانستیم آن را به صورت بسته بندی در اختیار شما قرار دهیم و در زیر به چند نمونه از ویژگی های کلخنگ آن اشاره می کنیم:

  1. حفظ خاصیت و تازگی محصول : بسته بندی محصول این امکان را به ما می دهد که محصول را تازه تر و با حفظ ویژگی اولیه ی خود در معرض مشتریان قرار دهیم و آنها بتوانند از خاصیت آن بهره مند شوند.
  2. محصول با کیفیت تر : بنه ای که بسته می شود، معمولا بعد از رد شدن از چند فیلتر و بعد از چند مرحله سرند شدن بسته بندی می شود، بنا بر این محصولی است که دست چین شده و با بهترین کیفیت در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است.
  3. بهداشتی بودن کلخنگ: ما این گیاه مقوی را بعد از یک دست کردن و جدا سازی شاخ و برگی و خاکی که حین جمع آوری به آن اضافه شده به صورت کاملا بهداشتی بسته بندی می کنیم تا از هر گونه آلودگی و مواد مضر به دور باشد.
  4. در معرض نور خورشید نبودن: دانه ی پسته ی کوهی از این باب که دانه ی روغنی به شمار می رود باید بعد از جمع آوری از تابش نور خورشید بدور باشد تا روغن آن سالم بماند و مزه ی آن عوض نشود، لذا بسته بندی کردن این محصول این کار را به خوبی انجام می دهد و در مقایسه با نوع فله ای آن در بازار، این فرق را دارد که از تابش نور خورشید به دور بوده و طمع و رنگ آن عوض نشده است.

نازلترین قیمت کلخنگ بسته بندی در بازار

نازلترین قیمت کلخنگ بسته بندی در بازار معمولا شرکت ما به تنها شرکتی نیست که کلخنگ بسته بندی شده را به بازار عرضه کرده است و در این راستا شرکت های فراوانی هستند که این امر را انجام داده اند و همین امر باعث شده است که قیمت کلخنگ متفاوت باشد.

شرکت ما با در نظر گرفتن حداقل سود مورد نظر و هم چنین حذف کردن واسطه ها، توانسته است که این محصول بسیار مقوی و خوشمزه و درمانگر را با نازلترین قیمت تقدیم شما عزیزان کند.

شما عزیزان به راحتی می توانید این محصول را سفارش دهید و از خواص شگفت انگیز آن بهره مند شوید و در صورت رضایت به دیگر دوستان خود آن را معرفی کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما