فروش اینترنتی مغز پسته درجه یک برای بازارهای صادراتی

امروزه فروش اینترنتی مغز پسته درجه یک یکی از دغدغه های تجار خشکبار محسوب می شود. شاید بتوان گفت که پیشرفت تکنولوژی و دنیای مجازی به راحتی توانسته مرزها را در نوردد و محدودیت های خرید و فروش را هم برای خریداران و هم برای فروشندگان از میان بردارد و حتی به طور کامل حذف کند.

ما نیز از این فرصت های ناب دنیای مجازی استفاده کرده ایم و فروش اینترنتی مغز پسته درجه یک را برای بازارهای صادراتی را ممکن ساخته ایم.کیفیت مغز پسته درجه یک و دسترسی به دنیای نامحدود ما را در بازارهای جهانی صادراتی به همه می شناساند.

فروش اینترنتی مغز پسته درجه یک برای بازارهای صادراتی

تشخیص مغز پسته درجه یک تازه از سایر مغز پسته های ارزان برای بازارهای جهانی

تشخیص مغز پسته درجه یک تازه از سایر مغز پسته های ارزان برای بازارهای جهانی

مغز پسته ایران به دلیل طعم خاصش که برخاسته از شرایط آب و هوایی آن است توانسته در بازارهای جهانی حرف اول را بزند و مشتریان خارجی را به خود جلب کند.

برای تشخیص مغز پسته درجه یک تازه از سایر مغز پسته های ارزان ، می توان از راهکارها و نکات متعددی کمک گرفت از جمله:

  • نداشتن بو و مزه تلخ یا تند و یا غیر طبیعی
  • رنگ مغز پسته . هر چه قدر رنگ مغز پسته سبز تر باشد کیفیت آن بهتر است.مغز پسته دارای طیف رنگی از سیز پررنگ تا سبز متمایل به زرد را داراست و هر چه به زردی نزدیک شود، اطمینان از کیفیت کاهش می یابد.
  • یکسان بودن تقریبی مغز پسته ها
  • نداشتن آفت زدگی
  • توجه به درجه بندی ها
  • توجه به قیمت ها
  • خرید از مراکز معتبر و شناخته شده
  • کمک گرفتن از کارشناسان فروش که سایت ما حضور دارند. آن ها آماده پاسخ گویی به تمامی سوالات شما را دارند

توجه کنید که مغز پسته تواضع انواع مختلفی دارد و خوش طعم ترین مغز پسته مغز پسته کالک است. رنگ مغز این نوع پسته کاملا سبز است و وزن آن از سایر مغزها سبک تر می باشد. سبز بودن رنگ این نوع مغز پسته به دلیل جدا کردن پوست قرمز آن است و بیش از نود در صد این محصول به خارج از کشور صادر می شود و به عنوان یک کالای لوکس و پر طرفدار، ارزآوری بالایی برای کشور عزیزمان دارد.

انواع مغز پسته درجه یک برای تولید پودر پسته ارزان قیمت

انواع مغز پسته درجه یک برای تولید پودر پسته ارزان قیمت

پودر پسته یکی از مواد اولیه بسیاری از صنایع غذایی، از جمله کارخانجات تولید بستنی، قنادی ها، سوهان پزی ها، تولید گز، تهیه کالباسها، تولید شکلات و کیک ها و … محسوب می شود و حتی می توان به مصارف خانگی و دارویی آن نیز اشاره کرد.

انواع مغز پسته درجه یک برای تولید پودر پسته ارزان قیمت و همچنین دندانه مغز پسته بسیار زیاد است . از آنجا که در تهیه پودر پسته، ظاهر و اندازه مغز پسته، اهمیت خود را از دست می دهد بنابراین باغداران و تولید کنندگان پودر پسته، پسته های دهان بسته را برای پودر کردن مغز پسته انتخاب می کنند.

انواع پسته که در ایران کشت می شود عبارتند از :

پسته احدآقایی، پسته اکبری، پسته کله قوچی، پسته بادامی، پسته فندقی، پسته ممتاز، پسته شاهپسند، پسته اکبری کله قوچی، پسته کوهی و… .

نمونه های خندان این پسته ها به عنوان آجیل برای فروش در داخل کشور و یا صادر کردن به کشورهای اروپایی و آسیایی انتخاب می شوند و مابقی برای تهیه مغز پسته و پودر پسته و دیگر مشتقات مورد استفاده قرار می گیرند.پسته ایران از خوش طعم ترین پسته های جهان می باشد .

قیمت امروز انواع مغز پسته درجه یک در بازار قم راهنمای خرید مغز پسته درجه یک

قیمت امروز انواع مغز پسته درجه یک در بازار قم راهنمای خرید مغز پسته درجه یک

برای اطلاع از قیمت روز انواع مغز پسته درجه یک در بازار قم به سایت مرکز فروش کوشا دانه مراجعه کنید. در این سایت لیست انواع مغز پسته ها در اوزان و بسته بندی های مختلف در دسترس مشتریان می باشد.

جالب است بدانید که این قیمت ها می تواند به راحتی شما را در خرید مغز پسته درجه یک راهنمایی کند .

برای مشاوره و ارتباط بهتر در

Whatss App 

کلیک کنید

1

  1. سلام وقتتون بخیرو خوشی
    من ماه گذشته از شما مغز پسته تهیه کردم با توجه به نزدیک شدن به فصل کشت دنبال نهال درخت پسته هستم آیا شما نهال و بذر درخت پسته نیز دارید ممنون میشم به من اطلاع بدهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما