خرید ونوشک خشک کردستان با بهترین کیفیت

بازار خرید ونوشک خشک کردستان با کیفیت با استقبال بسیار زیادی همراه است. ونوشک سرشار از مواد مغذی مورد نیاز بدن است و مصرف آن برای سلامتی بدن مفید است.

خرید ونوشک خشک کردستان با بهترین کیفیت

نکاتی درباره ونوشک خشک کردستان

نکاتی درباره ونوشک خشک کردستان ونوشک کردستان یکی از قدیمی ترین آجیل های خوراکی است و معمولاً در پخت و پز و به عنوان میان وعده در سراسر کشور مورد استفاده قرار می گیرد. آجیل ونوشک متعلق به خانواده Anacardiaceae از جنس Pistacia است و یک درخت حدود 10 تا 12 سال طول می کشد تا اولین محصول را تولید کند. آنها دروپه هستند، جایی که میوه دارای یک دانه بزرگ در مرکز است که خوراکی است.  آجیل پسته فصلی نیست و در تمام طول سال در دسترس است.

 ونوشک یکی از معدود آجیل هایی است که حاوی تعادل خوبی از مواد مغذی مانند کربوهیدرات ها، پروتئین، اسیدهای آمینه، چربی ها و فیبر رژیم غذایی است. آنها همچنین سرشار از مواد معدنی مانند فسفر، پتاسیم، کلسیم، آهن، منیزیم، روی، مس و سدیم هستند.

آنها همچنین ویتامین های ضروری مانند ویتامین های گروه B، ویتامین های A ،C ،E و K و همچنین کولین و بتائین را در اختیار شما قرار می دهند. ونوشک در مقایسه با بسیاری از آجیل های دیگر و میوه های خشک با مقادیر مشابه، کالری و چربی کمتری دارد.

محاسن استفاده از ونوشک خشک کردستان

محاسن استفاده از ونوشک خشک کردستان  مهمترین محاسن سلامتی ونوشک کردستان شامل موارد زیر است:

 خواص آنتی اکسیدانی

 بر اساس مطالعه ای که در مجله مواد غذایی شیمیایی منتشر شده است، حتی پوسته های ونوشک حاوی مقدار زیادی آنتی اکسیدان هستند. آنتی اکسیدان ها رادیکال های آزاد ایجاد شده در بدن پس از متابولیسم سلولی را خنثی می کنند و خطر بیماری هایی مانند سرطان و بیماری های قلبی را افزایش می دهند.

 سلامت قلب را ارتقا می بخشد

 مصرف ونوشک به طور مرتب به عنوان بخشی از رژیم غذایی متعادل می تواند سطح کلسترول LDL (بد) را در بدن کاهش دهد. [4] آنتی اکسیدان ها، فیتواسترول ها و اسیدهای چرب اشباع نشده برای تقویت قلب سالم بسیار عالی هستند. آجیل همچنین منبع قدرتمند آمینو اسید به نام ال آرژنین است که مانع از سخت شدن شریان ها و تشکیل لخته های خون می شود.

 مدیریت وزن

 آنها یک انتخاب بهینه از افرادی است که رژیم می دهند.  پسته با داشتن کالری پایین، پروتئین بالا، چربی اشباع کم و چربی های اشباع نشده بالا، یک مدافع عالی برای مدیریت وزن ایده آل است.

 از بیماری ماکولا یا AMD جلوگیری می کند.

 ونوشک حاوی آنتی اکسیدان های کاروتنوئیدی مانند لوتئین و زیگزانتین است. این آنتی اکسیدان ها طبق انجمن انجمن نوری سنجی آمریکا به کاهش خطر ابتلا به بیماری ماکولا وابسته به سن در سالمندان کمک می کنند.

 جذب آهن

 ونوشک از مقدار مس بالایی برخوردار است که به جذب بیشتر آهن از بدن از منابع غذایی کمک می کند. با افزایش تعداد هموگلوبین و افزایش جریان خون، این می تواند به شرایطی مانند کم خونی کمک کند.

 مراقبت از پوست

 ونوشک همچنین در از بین بردن خشکی پوست کمک می کند. محتوای اسیدهای چرب سالم در این جنبه نقش عمده ای دارد. چربی همچنین به عنوان یک ماده اصلی حامل یا روغن پایه عمل می کند زیرا به عنوان یک ماده در درمان های سنتی مانند آروماتراپی و ماساژ درمانی سنتی استفاده می شود.

 دیابت را کنترل می کند.

 افراد مبتلا به دیابت می توانند از دیابت سود ببرند.  آنتی اکسیدان های موجود در پسته در کاهش فرایند گلیکاسیون کمک می کنند – وقتی قندها پیوندهای نامناسب با پروتئین ها تشکیل می دهند و آنها را غیر قابل استفاده می کنند.

 ضد التهاب

 وجود ویتامین A ،E و سایر ویتامین ها دارای خاصیت ضد التهابی هستند، به این معنی که ترکیب پسته در رژیم غذایی سالم به کاهش التهاب تقریباً در هر قسمت از بدن کمک می کند.

تامین کنندگان ونوشک خشک کردستان با بهترین قیمت

تامین کنندگان ونوشک خشک کردستان با بهترین قیمت تامین کنندگان ونوشک خشک کردستان، این محصول را با قیمت عمده فروشی و به نرخ تولیدکننده عرضه می کنند. قیمت این عرضه با تخفیفات ویژه ای همراه است. برای اطلاع از آخرین قیمت ونوشک کردستان با ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما