خرید مغز پسته عمده صادراتی در مرکز خرید و فروش مغز پسته در سال 99

خرید مغز پسته عمده صادراتی در مرکز خرید و فروش مغز پسته در سال 99 نسبت به سال های گذشته پر رونق تر شده و علت این امر معتبر بودن مرکز ماست. این اعتبار بخاطر این است که مغز پسته کرمان در این مرکز با بالاترین کیفیت و پایین ترین قیمت به فروش می رسد.

خرید مغز پسته عمده صادراتی در مرکز خرید و فروش مغز پسته در سال 99

فروش مغز پسته عمده در بسته بندی های مختلف

فروش مغز پسته عمده در بسته بندی های مختلف

مغز پسته در دو حوزه داخلی و خارجی داد و ستد می شود. در هر دو بخش، بسته بندی به اندازه کیفیت می تواند سرعت بازاریابی را افزایش دهد. بسته بندی علاوه بر زیبا سازی و شکیل کردن محصول، به برندسازی کمک می کند و فروشنده را به خریدار می شناساند. فروش مغز پسته عمده در بسته بندی های مختلف صورت می گیرد . بسته بندی کوچک  و یا بسته بندی فله از انواع اصلی بسته بندی پسته اکبری انس 20 است. بسته بندی ها با توجه به جامعه هدف و خریداران تنظیم شده  است.

بسته بندی های فله مغز پسته عمده در کیسه های 10، 25، 50 کیلویی می باشد و به راحتی می توان گفت که به لحاظ شیک بودن بسیار ساده  بوده و کمترین هزینه را برای شرکت های بسته بندی دارد.اگر به دنبال شیک بودن بسته بندی مغز پسته هستید، باید به سراغ بسته بندی های کوچک و با وزن های پایین تر بروید.

بسته بندی های کوچک عبارتند از:

  • بسته بندی با لفافه سلفونی که بیشتر برای وزن های زیر یک کیلو استفاده می شود . این نوع بسته بندی برای تبلیغ برند مناسب تر است.
  • بسته بندی برای اوزان 1 تا 5 کیلو. این بسته بندی چون وکیوم است ماندگاری بالایی برای مغز پسته را ایجاد می کند.
  • بسته بندی در قوطی های فلزی با درب های آسان باز شو. این بسته بندی برای وزن های زیر یک کیلو بوده و شکل قوطی ها به سلیقه طراح آن بستگی دارد.
  • بسته بندی مقوایی زیب دار که یک لایه شفاف لمینت هم دارد و برای وزن های بین 1 تا 50 کیلو کاربرد دارد.
  • بسته بندی با ظروف شفاف پلاستیکی پت که برای بسته بندی زیر نیم کیلو به کار گرفته می شود.
  • بسته بندی مقوایی و کارتنی . این نوع بسته بندی ماندگاری بالای مغز پسته را تضمین نمی کند و جامعه هدف آن بیشتر کشور هند است.

صادرات مغز پسته بیشتر از کیفیت ، تحت تاثیر نوع بسته بندی آن است و طراحی های بسته بندی ها در حوزه تبلیغات دنبال می شود. ناگفته نماند که هزینه بسته بندی ها برای تولید کننده نوعی سرمایه گذاری بوده و با جذب مشتری جبران می شود.بسته بندی های خانگی مقرون به صرفه تر از بسته بندی ها با دستگاه ارزیابی می شود.

مرکز خرید و فروش عمده پسته در تهران

مرکز خرید و فروش عمده پسته در تهران

تهران به عنوان پایتخت کشور ما، اصلی ترین و بزرگ ترین بازار پسته را دارد. شما می توانید در مرکز خرید و فروش عمده پسته در تهران ارقام مختلف پسته و فرآورده های آن را در درجه بندی ها و اوزان متفاوت مشاهده کنید. مغز پسته عمده برای دو گروه خریداران آجیلی و خریداران صادراتی در این مرکز خرید و فروش عرضه می شود. سایت کوشا دانه شما را به  این بازار متصل می کند . برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع مغز پسته ها می توانید از سایت ما دیدن فرمایید.

قیمت روز مغز پسته عمده در اینترنت

قیمت روز مغز پسته عمده در اینترنت

اگر به عنوان خریدار یا  فروشنده به دنبال اطلاع از قیمت روز مغز پسته عمده  هستید، می توانید با گوشی موبایل خود،  جستجویی در اینترنت داشته باشید و بدون اتلاف وقت از قیمت های آگاه شوید.سایت کوشا دانه جهت رفاه حال شما عزیزان لیست قیمت تمامی محصولات خود را اعم از مغز پسته ، به صورت عمده و خرده و در اوزان و بسته بندی های متنوع ، در صفحه خرید و فروش بارگذاری کرده است.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشادانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید را از کارشناسان ما سوال فرمایید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما