پودر پسته تنوری و قیمت خرید آن در بازار

پودر پسته تنوری به دلیل تنوری شدنش و پودری بودن آن طعم خیلی خوشمزه ای دارد . قیمت پودر پسته ، قیمتی مناسب تر از خود پسته می باشد پسته را به همراه دستگاه های پیشرفته پودر می کنند و این کار باعث می شود کارایی پسته خیلی زیاد تر شود برای مثال: برای تزیین کیک و شیرینی و بخصوص شیرینی های خانگی بسیار استفاده می شود و طعم بسیار خوبی به شیرینی می دهد قیمت خرید پودر پسته شاه پسند دامغان در بازار قیمت نسبتا مناسبی دارد اما اگر بتوانید خودتان ان را پودر کنید قیمتش بسیار مناسب تر می شود . پودر پسته در سایز ریز و درشت با کیفیت ها و قیمت های مناسب در بازار به بفروش می رسد ، مصرف پسته و پودر ان باعث از بین رفتن مشکلات گوارشی تقویت حافظه می شود . پسته همچنین باعث ارامش انسان می شود . پودر پسته در هتل ها ،رستوران ها، شیرینی فروشی، ها کافی شاپ ها و … مورد استفاده است

پودر پسته تنوری و قیمت خرید آن در بازار

پودر پسته تنوری چیست؟

پودر پسته تنوری چیست؟پود پسته تنوری نوعی پسته است که ان را خرد کرده و داخل تنور با حرارت دادن آن به پودر پسته تنوری تبدیل می شود . پسته دارای خاصیت های بسیاری است ، پودر پسته دارای مواد مغذی و خاصیت هایی از جمله کربوهیدرات ها پروتئین اسیدهای آمینه چربی و فیبرهای رژیمی می باشد . قصه دارای مواد مواد معدنی مانند پتاسیم، اهن ، کلسیم ، روی مس و سدیم هستند .

پسته دارای ویتامین هایی از جمله ویتامین آ ، ب۶ ، ث ، کا ، تیامین و… می باشد . نه تنها خود پسته استفاده های زیادی داره بلکه با پوست سفید ان می توان کاردستی و خیلی کار های دیگر انجام داد ،

راهنمای انتخاب پودر پسته تنوری

راهنمای انتخاب پودر پسته تنوریبرای انتخاب پودر پسته باید دقت زیادی داشت زیرا به دلیل ریز بودن آن می توان با ان چیز های دیگری مانند نارگیل اضافه کرد یکی از راه های شناسایی ان تست کردن ان است یکی دیگر از کار ها این است که در تازه بودن پسته باید دقت زیادی داشت زیرا که در صورت مانده بودن پودر پسته طعم تلخی پیدا می کند و در این صورت قابل استفاده نیست پسته بسیار طعم خوشمزه دارد و از سوغات های ایران می باشد پسته فندقی دهن بسته را می توان به عنوان یک میان وعده مقوی و در غذا استفاده کرد پسته برای غذاها و نوشیدنی های مقوی به دلیل خاصیت آن استفاده می شود مثلا در انواع معجون ها قابل استفاده است زیرا مقوی و بسیار خوشمزه است .

نازلترین قیمت پودر پسته تنوری در بازار

نازلترین قیمت پودر پسته تنوری در بازارپسته یکی از محصولات صادراتی با ارزش ایران می باشد زیرا در کشور ما بسیار فراوان است . در کشور ما پسته با ارزان ترین قیمت عرضه می شود . زیرا جزو محصولات صادراتی در کشور ما است . کاشتن پسته مراحل مختلفی دارد ، و مراحل آن بسیار حساس است . زیرا باید فاصله بین درختان رعایت شود . در آب دادن آن ها باید دقت کرد . و زمان زیادی طول می کشد تا پسته به بار آید .

اسیای مرکزی و خاورمیانه مبدا پسته، این محصول می باشد استان کرمان و شهرستان زنجان بیشترین پسته را در ایران تولید و صادر می کنند . پست پسته از جمله محصولاتی است که دارای پروتئین آنتی اکسیدان فیبر و بسیاری از فواید می باشد این این میوه بسیار در آجیل های شب عید استفاده می شود و یکی از مهمترین اقسام آجیل می باشد . امروزه پسته را در طرح ها و تم های مختلف میتوان خریداری کرد به عنوان پسته در غذاها ،بستنی ها ،نوشیدنی ها ، برای برخی سالادها در ایران و دیگر کشورها در مورد استفاده قرار می گیرد .  پودر پسته یکی از محصولاتی می باشد که در گز اصفهان استفاده می شود و طعم خوشمزه ای به گز می دهد و برای همین گز اصفهان طرفدار زیادی دارد .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما