نرخ و قیمت مغز بنه گرمی

درخت بنه یا پسته کوهی در شهرهای مختلف کشور به صورت ارگانیک با بهترین کیفیت تولید می شود که دارای مغزی روغنی و پرخاصیت می باشد و در تهیه انواع غذاهای محلی و تزئین شیرینی و کیک و … کاربرد زیادی دارد. مغز بنه گرمی در کارخانه های تولید کننده با استفاده از بهترین تجهیزات و بسته بندی متنوع تولید و ارائه می گردد.

نرخ و قیمت مغز بنه گرمی

تفاوت انواع مغز بنه موجود در بازار

تفاوت انواع مغز بنه موجود در بازاربنه یا پسته وحشی در بیشتر مناطق کوهستانی و ارتفاعات در استان های کردستان، کرمانشاه، ایلام، کرمان، خراسان و … با بهترین کیفیت و به صورت کاملا ارگانیک پرورش می یابد. انواع بنه در اندازه های ریز و درشت موجود است و نوع کال آن دارای مزه ای ترش و پوستی نازک است که در تهیه ترشی مورد استفاده قرار می گیرد و برای خوشبو کردن انواع دوغ و روغن محلی همچنین افراد محلی برای تهیه انواع غذاها استفاده می کنند.

بنه رسیده دارای مغزی سبز رنگ و خوش طعم بوده که در تهیه انواع غذاها و تزئین شیرینی جات همچنین کیک و بستنی استفاده می شود. تفاوت انواع مغز بنه در محل تولید، اندازه و سایز و کیفیت می باشد.
این محصول دارای ارزش غذایی بالایی است و سرشار از انواع ویتامین های آ، بی، سی و املاح معدنی نظیر آهن، کلسیم، منیزیم و فیبر و … می باشد. مغز بنه در درمان و کنترل بسیاری از بیماری ها نقش مهمی دارد. از خواص آن می توان به مواردی همچون استحکام استخوان ها، برطرف کننده کم خونی، تقویت کبد، تقویت اعصاب، بهبود انواع زخم ها، از بین برنده میکروب ها و … اشاره نمود.

مغز بنه گرمی در بسته بندی های متنوع

مغز بنه گرمی در بسته بندی های متنوعانواع بنه پس از برداشت به روش سنتی و صنعتی تهیه می شود که در کارخانه های تولید کننده با استفاده از دستگاه های مجهز و پیشرفته فرآوری و در بسته بندی های استاندارد و بهداشتی و در اوزان مختلف تولید و ارائه می شود و در آزمایشگاه های مجهز نیز از نظر سلامتی و بهداشتی بودن مورد بررسی قرار می گیرد تا محصولی بهداشتی به دست مصرف کننده برسد.

بسته بندی های گرمی بنه برای خرید و فروش جزیی مورد استفاده قرار می گیرد و از بسته بندی های کیلویی و فله ای به صورت عمده و برای صادرات استفاده می شود.
این محصول به دلیل خاصیت فراوان دارای طرفداران زیادی در داخل و خارج از کشور است به همین منظور بسیاری از شرکت های بازرگانی مغز بنه را در بسته بندی های متنوع و با ضمانت کیفیت به کشورهایی نظیر عراق، ترکیه، امارات، ارمنستان، چین، روسیه و .. صادر می کنند که با توجه به فواید و ارزش غذایی بالا در کشورهای متقاضی نیز فروش بالایی دارد.

خریداران عمده مغز بنه معمولا شرکت های بازرگانی، کارخانه های بستنی سازی ها، قنادی ها و … می باشند که این محصول را با بهترین کیفیت و کمترین قیمت تهیه می کنند.

بررسی نوسانات قیمت مغز بنه گرمی

بررسی نوسانات قیمت مغز بنه گرمیاین روزها بازار مغز بنه فروش بسیار خوبی دارد و مورد استقبال مشتریان زیادی قرار گرفته است. این دانه روغنی پرخاصیت در اواخر فصل تابستان برداشت می شود و روغن این دانه نیز دارای خواص زیادی است و برای جلوگیری از ریزش مو روغن بنه را با برگ این درخت و مقداری سرکه بر روی موها مالش می دهند. این میوه حاوی ویتامین ای و اثر آنتی اکسیدانی بسیار قوی بوده و مانند آنتی بیوتیک عمل می کند و برای سلامتی بسیار مفید است.

قیمت مغز بنه به عوامل مختلفی بستگی دارد و مواردی مانند: محل برداشت، کیفیت، برند و شرکت تولید کننده، روش تولید، میزان عرضه و تقاضا و … بر قیمت تأثیرگذار می باشند.
برای استعلام قیمت مغز بنه یکی از راحت ترین راه ها تماس با کارشناسان فروش همین شرکت می باشد که ضمن اطلاع از قیمت می توانید از راهنمایی های مشاوران فروش شرکت برای انتخاب و خریدی بهتر بهره مند شوید و در صورت تمایل محصول مورد نظر را سفارش دهید تا به نشانی شما ارسال گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما