مرکز پخش ونوشک خشک ایلام

برای خرید ونوشک خشک ایلام می توانید به نمایندگی آن در ایلام مراجعه کنید. یا برای خرید از طریق فروشگاه های اینترنتی

مرکز پخش ونوشک خشک ایلام

آشنایی با خواص فراوان ونوشک خشک ایلام

آشنایی با خواص فراوان ونوشک خشک ایلامخواص ونوشک خشک ایلام بسیار بیشتر از خواص ونوشک تازه می باشد و دارای طبعی گرم و خشک تر می باشد. یکی از خواص ونوشک خشک معالجه کم خونی است. کسانی که دچار کم خونی هستند می توانند از این میوه در پختن غذا مصرف نمایند به طور مثال جهت از بین بردن کم خونی از ونوشک خشک استفاده می کنند. از دیگر خواص و نوشک درمان سر درد می باشد.

استفاده از میوه ونوشک جهت تقویت نیروی جنسی موثر می باشد .همچنین افراد که بیماری نرمی استخوان دارند از ونوشک استفاده نمایند بنه جهت ارام کردن درد کمر، درد پشت و درد قولنج موثر است و ضماد ونوشک در معالجه ورم ها زخم های سخت عالی است. و از آن جایی که بنه سرشار از ویتامین های A و اقسام B و D است. موجب تقویت اعصاب می گردد و ترک لب را درمان می کند. واز شب کوری جلوگیری می کند. و برای جلوگیری از پوکی استخوان موثر می باشد. ونوشک را می توان برای درمان گونه های کرم معده مصرف نمود. ونوشک برای معالجه تکرر ادرار و قطره قطره آمدن آن موثر می باشد.

ونوشک خشک ایلام چه مصارفی دارد

ونوشک خشک ایلام چه مصارفی داردونوشک خشک ایلام برای انواع غذا ها و شیرینی پزی ها مورد استفاده می باشد. نوشک میوه درخت بنه است که در برخی مناطق به پسته کوهی معروف است و با نام های مختلفی چون ونوشک، بنه، کولن، کولنگ، چاتلانقوش، گونشک و…شناخته می شود.

مردم قدیمی نه را با نان می خورند که علاوه بر ارزش خوراکی دارای فواید پزشکی نیز هست. هم اکنون بنه در خانه های مردم استان ایلام به صورت خشک و فریز نیز وجود دارد. آن را برای زمستان نگهداری می کنند.زیرا در فصل سرما این میوه بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد و لذیذتر است. در کوه های استان ایلام از جمله کبیر کوه جلوه ها، زیبایی و گونه های مختلف جانوری و گیاهی وجود دارد که بر اهمیت این کوه بزرگ افزوده است

ونوشک نه تنها در ایران بلکه بیشتر در آسیا و مناطق مدیترانه ای و آسیای مرکزی رشد می یابد. و به طور محدود تر در مناطق گرمسیری آفریقا و آمریکای مرکزی گزارش دارد.

خواص ونوشک خشک عبارت هستند.

  • طبع تازه آن گرم و خشک است و خشک آن خیلی گرم و خشک است.
  • خوردن میوه بنه جهت تقویت نیروی جنسی مفید است.
  • بنه مدر و قاعده آور می باشد.
  • برای درمان اسهال های ساده از دم کرده پوست و برگ این گیاه می توان استفاده کرد.
  • جهت رفع کم خونی از بنه می توان استفاده کرد
  • جهت کمر درد و دردهای مفصلی از روغن این گیاه می توان به کمر مالید.
  • برای پاک کردن کبد و رفع سردرد از ترشی بنه می توان استفاده کرد
  • برای رویانیدن مو از ضماد سوخته آن استفاده می شود.
  • خوردن زیاد آن برای گرم مزاجان مضر است
  • برای صاف شدن صدا از روغن بنه می توان استفاده کرد
  • جهت بیماری لقوه و فلج کمی از روغن بنه میل شود و با آن عضو را ماساژ دهند.
  • خوردن روغن بنه جهت یرقان مفید است
  • کسانی که,سختی ترشح ادرار دارند از روغن بنه استفاده کنند.

فروش کیلویی ونوشک خشک ایلام

فروش کیلویی ونوشک خشک ایلامبرای خرید و فروش کیلویی ونوشک ایلام می توانید از طریق اینترنت یا وب سایت های آنلاین اقدام به خرید کنید. در فروشگاه های اینترنتی خرید ونوشک به صورت بسته بندی و فله ای عرضه نی شود. خرید از طریق اینترنت به دلیل مستقیم بودن از تولید کننده به مصرف کننده برای خریدار بسیار با صرفه و سود آور می باشد.خرید از طریق اینترنت علاوه بر راحتی و ارزان بودن محصول مزایای دیگری به همراه دارد از جمله جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه ی اضافی، جلوگیری از آلودگی هوا و… دارا می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما