قیمت کلخنگ رسیده درجه یک در بازار

کلخنگ رسیده درجه یک از نرخ قیمت متفاوتی در بازار برخوردار می باشد. تفاوت قیمت این محصول متاثر از فاکتور های مختلفی است که از جمله این عوامل می توان به سطح کیفی این محصول اشاره کرد. مشتریان گرامی در زمان خرید این محصول می توان به فاکتور های مختلفی توجه کرد که از مهم ترین این عوامل می توان به نرخ قیمت آن اشاره کرد.

قیمت کلخنگ رسیده درجه یک در بازار

نگاه اجمالی بر کلخنگ رسیده

نگاه اجمالی بر کلخنگ رسیدهکلخنگ یک نوع درختچه کوهی است که در مناطق با آب و هوای معتدل می روید. این محصول به صورت خودرو در مناطق کوهستانی رشد می کند و در رده درختان پسته طبقه بندی می شود. این گیاه دارای ارزش غذایی بسیار زیادی است و از برگ ها و میوه های آن برای درمان میوه های گوناگونی استفاده می شود. میوه این درخت به رنگ سبز می باشد و کاملا خوراکی است.

زمان رسیدن میوه های آن فصل پاییز است و دارای طبع گرمی می باشد. این درخت یک نوع شیره بسیار چسبناک از خود ایجاد می کند که دارای طعم بسیار خوبی می باشد. طعم بسیار خوشمزه و هم چنین چسبناک بودن آن باعث شده تا از این ماده در تولید مواد خوراکی استفاده شود. از دیگر صنایعی که می توان از این محصول در آن استفاده کرد، صنعت چرم سازی و دارو سازی می باشد.

میوه این درخت دارای خواص بسیار زیادی است و برای درمان بیماری های مختلفی استفاده می شود. یکی از مهم ترین خواص این محصول در رفع بیماری کم خونی می باشد. کلخنگ های رسیده میزان آهن بسیار زیادی دارند و این ویژگی باعث شده تا از این کالا برای تولید قرص های آهن استفاده شود.

بررسی خواص کلخنگ رسیده

بررسی خواص کلخنگ رسیدهخواص کلخنگ بسیار زیاد است و در علم پزشکی به مصرف این محصول بسیار سفارش شده است. خواص بیشمار این کالا را می توان به صورت زیر طبقه بندی کرد:

  • یکی از مهم ترین خواص این محصول برای درمان بیماری های عصبی می باشد. این گیاه سرشار از ویتامین A می باشد و استفاده از آن موجب تقویت سلول های عصبی خواهد شد.
  • نرمی استخوان یک نوع بیماری آزار دهنده است که به کمک این گیاه می تواند درمان شود. کلخنگ های رسیده شده دارای مواد معدنی بسیار مقوی هستند و استفاده از آن ها موجب تقویت استخوان ها خواهد شد.
  • از دیگر خواص و فواید درمانی این محصول ارزشمند می توان به رفع سنگ کلیه اشاره کرد. استفاده از این محصول درد های ناشی از سنگ کلیه را تا میزان قابل توجهی کاهش خواهد داد.

عوامل موثر بر قیمت کلخنگ رسیده

عوامل موثر بر قیمت کلخنگ رسیدهکلخنگ یک نوع گیاه بسیار ارزشمند و مفید است که در طب سنتی ایران و جهان جایگاه بسیار بالایی دارد. از این محصول در زمان های گذشته به عنوان یک آنتی بیوتیک بسیار قوی استفاده می کرده اند. جوشانده این محصول درد های ناشی از شکستگی استخوان و ایجاد زخم را تا حد قابل قبولی کاهش می دهد. مغز بنه این محصول طی مراحل مختلفی خشک می شود.

برای خشک کردن این محصول راه های مختلفی وجود دارد که از جمله آن می توان به خشک کردن صنعتی و خانگی اشاره کرد. برای خشک کردن بنه کلخنگ باید این محصول را به مدت 3 روز در مقابل نور خورشید قرار داد. قیمت کلخنگ متاثر از فاکتور های مختلفی است. از مهم ترین عوامل تاثیر گذار بر قیمت تمام شده این کالا می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

  • قانون عرضه و تقاضا
  • عرضه مستقیم این محصول به بازار
  • میزان تقاضا برای خرید این کالا در بازار
  • نحوه تولید این محصول
  • نوع بسته بندی این کالا
  • اندازه بسته های این محصول

قیمت بروز این محصول ارزشمند و مقوی را می توان از طریق این سایت مطلع شد. در این سایت قیمت تمام شده این کالا در بسته های مختلف در دسترس استفاده کنندگان و سفارش دهندگان ارجمند قرار می گیرد.

1

  1. سلام و درود خدمت مجموعه کوشا دانه من بچه خرم آباد هستم ولی در تهران سکونت دارم مدت‌ها بود که دنباله این میوه کلخونگ می گشتم ولی در تهران پیدا نکردم از شما این محصول را تهیه کردند بسیار با تمیز و باکیفیت بود سپاس از مشتری مداری شما

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما