قیمت خلال پسته ارگانیک

قیمت خلال پسته ارگانیک در بسته بندی های مختلف و کیفیت های متنوع با یکدیگر فرق می کند. درباره خلال پسته ارگانیک باید بگوییم‌ که یکی از طبیعی ترین خلال ها و خالص ترین محصولات می باشد که قیمت بسیار مناسبی نسبت به سایر خلال های پسته دارد.

قیمت خلال پسته ارگانیک

چند نکته درباره خلال پسته ارگانیک

چند نکته درباره خلال پسته ارگانیکچند نکته درباره خلال پسته ارگانیک بدانید. پسته خلالی ارگانیک، یک گزینه میان وعده سالم و خوش طعم است که خوردن آن هم راحت و هم تقویت کننده است.

 برخلاف تصور رایج ، میان وعده می تواند یک عادت سالم باشد که مواد مغذی لازم را فراهم می کند و به مهار اشتها بین وعده های غذایی برای جلوگیری از خوردن غذا کمک می کند. نکته اصلی میان وعده های سالم انتخاب غذاهای مناسب  مانند خلال پسته است، در حالی که از گزینه های ناسالم مانند چیپس و فست فود و … سرشار از چربی ناسالم خودداری کنید.

 در واقع در بین آجیل ها، پسته و خلال های تهیه شده از آنها، یکی از انواع مغذی ترین گیاهان است. یک وعده یک وعده پسته، با 49 هسته و 160 کالری، بیش از 30 ویتامین مهم مانند ویتامین B6 و سایر ویتامین های B را برای انرژی فراهم می کند و مواد معدنی شامل منگنز، آهن ، مس ، فسفر ، پتاسیم و منیزیم برای استخوان های قوی و قلب سالم ضروری می باشد.

 گرسنگی کنترل: فقط تعداد انگشت شماری از پسته (حدود 30 آجیل و 100 کالری) می تواند احساس پر بودن و مدت زمان لازم برای گرسنگی مجدد را فراهم کند. به علاوه خلال های پسته ارگانیک مقدار قابل توجهی از نیاز روزانه به پروتئین ، چربی سالم و فیبر رژیم غذایی را برآورده می کنند.

ارزیابی کیفیت خلال پسته ارگانیک

ارزیابی کیفیت خلال پسته ارگانیکارزیابی کیفیت خلال پسته ارگانیک نشان می دهد این محصول بسیار عالی و خوشمزه بوده و از فروش خوبی در بازار های داخلی و خارجی هم برخوردار است. منبع چربی های خوب: خلال پسته ارگانیک یکی از آجیل ها با کمترین چربی است. آنها حاوی چربی های اشباع نشده و غیر اشباع (چربی های خوب) هستند که می تواند به کاهش کلسترول کمک کند و مطالعات نشان می دهد که مصرف آجیل با شاخص توده بدنی کمتری همراه است و هنگام خوردن به عنوان بخشی از یک رژیم غذایی سالم و متعادل، باعث افزایش وزن بدن نمی شود.

 فیبر زیاد خلال های پسته: فیبر به دستگاه گوارش شما کمک می کند ، به مدیریت کلسترول کمک می کند و سطح قند خون را کنترل می کند. خلال های پسته سرشار از فیتواسترول ها: نشان داده شده است که فیتواسترول ها به کاهش جذب کلسترول و حفظ سطح کلسترول طبیعی کمک می کنند. کمترین کالری مغذی: یک پسته حاوی حدود سه کالری است بنابراین یک وعده معمولی (30 گرم) حدود 87 کالری دارد.

 از دیدگاه تغذیه ای، پسته منبع عالی آهن ، منیزیم ، فسفر ، پتاسیم و تیامین است. میان وعده پسته ترد می تواند سه گرم فیبر غذایی داشته باشد، پسته حدود 310mg پتاسیم دارد‌. میان وعده پسته و خلال های آن به مبارزه با مشکلات گرسنگی کمک می کند. این منبع خوب فیبر و پروتئین است، به همین دلیل احتمالاً طولانی تر غذا می خورید اما احساس سیری می کنید‌.

چه عاملی بر قیمت خلال پسته ارگانیک موثر است

چه عاملی بر قیمت خلال پسته ارگانیک موثر استچه عاملی بر قیمت خلال پسته ارگانیک موثر است، یکی از عوامل اثر گذار تغییر کردن قیمت پسته های داخل کشور می باشد. 

چرا خلال پسته خیلی گران است؟

 کشت پسته هم دشوار و هم گران است.  درختان پسته که قادر به رسیدن به ارتفاع 30 فوت هستند 7 تا 15 سال طول می کشد تا بتوانند مقادیر قابل توجهی آجیل تولید کنند، غالباً بطور متناوب یک سال با یک محصول بزرگ و یک محصول کوچک دیگر در سال تحمل می کنند.  تولید قله تقریباً در 20 سال گذشته است. پسته گیاهی بیابانی است. منابع آب آبیاری در مناطق بیابانی محدود و بسیار پر هزینه است، دو کشور صادرکننده اصلی پسته، ایران و سوریه درگیر تحریم ها و جنگ داخلی هستند که منجر به کاهش تولید و در دسترس بودن در سراسر جهان می شود.

 تقاضا از بزرگترین مصرف کننده پسته جهان – چین – در حال حاضر بسیار زیاد است و به طرز فجیعی در حال افزایش است.  حتی با وجود رشد مداوم، تقاضا عرضه خارج از مرز است. این در حال افزایش قیمت ها در بورس کالای شیکاگو به بالاترین زمان همه زمانه است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما