فروش ویژه ونوشک خشک کردستان

ونوشک یا بنه محصولی بسیار خوشمزه از سرده پسته است که به پسته کوهی هم معروف است، این محصول دارای بویی بسیار خوب و طعمی بسیار خوشمزه است، علاوه بر همه ی این ها از لحاظ پزشکی و طب سنتی هم بسیار کاربرد دارد. در ادامه بیشتر در مورد ونوشک خشک کردستان و فواید آن صحبت خواهیم کرد و همچنین در مورد نحوه خرید این محصول هم مطالبی ارائه می دهیم.

فروش ویژه ونوشک خشک کردستان

همه چیز درباره ونوشک خشک کردستان

همه چیز درباره ونوشک خشک کردستانونوشک یا پسته کوهی یک محصول خوشمزه از جنگل های زاگرس است و در اواخر فصل تابستان آن را از درختان می چینند. این محصول در شهرهای ایلام، کرمانشاه و کردستان وجود دارد.

در گذشته، برای طعم دادن به دوغ، ترشی و روغن حیوانی از این محصول استفاده می کردند و روغن آن نیز که رنگ سبز روشنی دارد بسیار معروف است و در درمان بیماری های مفاصل کاربرد دارد‌.

ونوشک را می توان به صورت خام و رسیده مصرف کرد و برای نگهداری از آن هم می توان آن را خشک کرد. اگر ونوشک شما خام باشد، بهتر است که آن را در فریزر نگهداری کنید، اما در کل عمر این محصول بالاست و زود خراب نمی شود.

ونوشک خشک کردستان بسیار خوشمزه است و فواید زیادی دارد که از جمله این فواید می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ونوشک مقوی معده است و دوست دستگاه گوارش شما، اگر مشکلات گوارشی دارید حتما این محصول را به رژیم غذایی خود اضافه کنید، باعث هضم سریع تر غذا و همچنین افزایش اشتهای شما می شود.
  • ونوشک یک ملین بسیار قوی است و کسانی که از بیماری یبوست رنج می برند بهتر است که این خوراکی خوشمزه را فراموش نکنند.
  • این محصول سنگ ریزه های موجود در کلیه را دفع می کند و به پاکسازی کبد و طحال هم بسیار کمک می کند.
  • کسانی که ضعف بدنی دارند و کم خونی دارند، این محصول برای آن ها می تواند بسیار کمک کننده باشد.
  • برای داشتن ناخن هایی محکم و زیبا خوردن این محصول را فراموش نکنید.
  • لکه های پوستی و ماه گرفتگی ها می توانند بسیار آزار دهنده باشند، این محصول را می کوبند و به روی این لکه ها می مالند و بعد مدتی می توانید شاهد از بین رفتن آن ها باشید.

در این جا به تعدادی فواید این محصول اشاره کردیم، شما برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید کتاب هایی در این زمینه مطالعه کنید یا از مطالب سایت هایی که در مورد فواید این محصول نوشته اند، دیدن کنید.

بررسی کیفیت ونوشک خشک کردستان

بررسی کیفیت ونوشک خشک کردستانونوشک خشک کردستان یکی از معروف ترین ونوشک هاست که طعم خوب و لذیذی دارد و با توجه به فواید دارویی زیادی هم که دارد بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

کیفیت ونوشک کردستان در درجه اول بسیار اهمیت دارد، برای بررسی این محصول شما نخست باید به ظاهر و بوی آن توجه کنید.

ونوشک خام رنگی سبز و تازه دارد و بوی آن هم کاملا مشخص است و به تدریج هرچه به زمان رسیدن آن نزدیک می شویم قرمز رنگ می شود.

این محصول را برای زمان نگهداری بیشتر خشک می کنند و از لحاظ کیفیت، بنه کردستان بسیار مشهور است.

مرکز پخش ونوشک خشک کردستان

مرکز پخش ونوشک خشک کردستانبا توجه به طعم‌ خوب و خاصیت های درمانی پسته کوهی، بسیاری از مردم‌ خواهان این محصول هستند و در طب سنتی و داروسازی هم بسیار کاربرد دارد.

این محصول را هم می توان به صورت خام مصرف کرد و هم می توان خشک کرد و به مرور زمان استفاده کرد. فصل برداشت این‌ محصول در اواخر تابستان است.

در اواخر تابستان بسیاری از افراد این محصول را جمع آوری می کنند و به فروش می رسانند. مراکز پخشی هم هستند که در این زمینه فعالیت می کنند.

در صورت هر گونه سوالی در مورد این محصول و نحوه خرید آن می توانید با مشاوران ما در مرکز در تماس باشید و پسته کوهی خوب و با کیفیت را با قیمت مناسب از ما خریداری کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما