فروش ویژه ونوشک ایلام

ونوشک ایلام از انواع معروف این محصول می باشد. ونوشک فواید بسیار زیادی دارد و به صورت خام و در قالب محصولات متعدد دیگری در بازار به فروش می رسد. در این مقاله این محصول و کاربردهای آن را بررسی خواهیم کرد.

فروش ویژه ونوشک ایلام

همه چیز درباره ونوشک ایلام

همه چیز درباره ونوشک ایلام

پیش از هر چیز بهتر است که بدانید ونوشک میوه درخت بنه می باشد. این محصول تحت عنوان پسته کوهی نیز شناخته می شود. البته نام های گوناگون دیگری هم بر این محصول نهاده شده است که از بین آنها می توان به کولن و ونوشک نیز اشاره نمود.

ونوشک ارزش غذایی و فواید پزشکی بسیاری دارد.

طبع این میوه وحشی، گرم و خشک می باشد. در درمان اسهال از دمنوش پوست آن استفاده می شود.

علاوه بر استفاده از خود ونوشک ایلام، محصولات مختلف آن به صورت ترشی، حلوا، روغن نیز مورد استفاده قرار می گیرند. همچنین مصرف این محصول سبب روشن شدن رنگ پوست می شود. البته در این مورد از ونوشک به عنوان ماسک پوست نیز استفاده می گردد.

این محصول در نقاط کوهستانی بیشتر به چشم می خورد.

شاید دانستن این نکته خالی از لطف نباشد که بنه نه تنها در ایران که در گونه های متعددی در اغلب کشورهای آسیایی می روید. همچنین این محصول به مقدار کم تر و با پراکندگی بیشتری در مناطقی گرمسیری همچون آفریقا می روید.

این گیاه با توجه به کاربردهای فراوانی که در بخش بعد برای آن مطرح خواهیم کرد ارزش اقتصادی بالایی نیز دارد.

در اواخر تابستان بنه کوهی یا همان ونوشک در استان ایلام برداشت شده و توسط فروشنده های مختلف به بازار عرضه می شود.

چند نمونه کاربرد ونوشک ایلام

چند نمونه کاربرد ونوشک ایلام استفاده از ونوشک ایلام فواید فراوانی برای سلامت بدن دارد. در این بخش از مقاله قصد داریم پیرامون کاربردهای این محصول کمی بیشتر صحبت کنیم.

البته در بخش پیشین به محصولات جانبی آن اشاره شد. این محصولات جانبی شامل روغن ونوشک، حلوای ونوشک و همچنین ماسک آن می شدند.

رفع کم خونی از دیگر فواید استفاده از بنه یا ونوشک می باشد. ونوشک ایلام محصولی شگفت انگیز در پاکسازی کبد و کاهش دردهای کمر و مفصلها می باشد.

جالب است که از این محصول و به ویژه روغن آن برای بهبود آسیب های حنجره و صدا استفاده می شود.

تقویت اعصاب و افزایش قوای جسمانی از دیگر مواردی می باشند که مصرف کنندگان این میوه آنها را مد نظر قرار می دهند.

کاهش شب کوری و پیشگیری از ترک لب، درمان نرمی استخوان، تاثیر ویژه بر رویش مو و موارد بیشمار دیگری از موارد ذکر شده تحت فواید این محصول می باشند.از دیگر فوایدی که وقتی درباره ونوشک سخن به میان می آید مطرح می شود کمک آن به سلامت کلیه و دفع سنگ کلیه می باشد. همچنین این میوه و به ویژه روغن آن در پاکسازی خلط ریه نقش ویژه ای را ایفا می کند.

تاکنون شما با بخش عمده ای از کاربرد ونوشک آشنا شده اید. پیرامون فواید و انواع موارد مصرف این میوه مطالب فراوانی در اینترنت وجود دارند که برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید به سراغ آنها بروید.

عرضه و پخش ونوشک ایلام

عرضه و پخش ونوشک ایلام ونوشک یا همان پسته کوهی به صورت وحشی و در کوهستان می روید. هر ساله برداشت کنندگان زحمت کش این محصول به رغم سختی های فراوان دستیابی به آن و جابجایی ونوشک های چیده شده تلاش می کنند تا آن را به دست مشتریان خود برسانند.

مراکز عرضه کننده و فعال در زمینه پخش این میوه این محصول را به قیمت مناسب تهیه کرده و اقدام به فروش و توزیع آن در استان ایلام و دیگر استان های کشور می کنند.

از طرفی مشتریان عمده دیگر این محصول کارگاه های تولید حلوا و روغن این میوه می باشد. این کارگاه با تهیه ونوشک تازه با توجه به استانداردها و رعایت موازین بهداشتی این محصولات را تولید نموده و به عنوان اعضای مهمی از خانواده محصولات ونوشک روانه بازار می کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون فواید و نحوه مصرف ونوشک با ما تماس بگیرید. همچنین همکاران ما پاسخگوی سوالات متداول شما پیرامون این محصول، نحوه ارائه آن، قیمت و … می باشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما