فروش مغز پسته صادراتی ارزان قیمت

مغز پسته صادراتی ایران یکی از با ارزش ترین محصولات صادراتی ایران به شمار می رود که با توجه به کیفیت بالا و قیمت مناسب آن در داخل و خارج از کشور طرفدارن فراوانی دارد و افراد زیادی متقاضی خرید این محصول به شمار می روند.

فروش مغز پسته صادراتی ارزان قیمت

مشخصات مغز پسته صادراتی

مشخصات مغز پسته صادراتیمغز پسته سرشار از مواد معدنی مانند منیزیم، پتاسیم، آهن و منگنز است، وجود مواد مغذی و انواع ویتامین ها موجب شده است تا این محصول از ارزش غذایی بالایی برخوردار باشد.  

کیفیت مغز پسته به عوامل متعددی بستگی دارد، نوع پسته و کیفیت فراوری این محصول و همچنین نحوه نگهداری آن، از مهمترین عوامل موثر در کیفیت این محصول به شمار می رود.   

از مهمترین مشخصات مغز پسته صادراتی می توان به شکل ظاهری آن اشاره نمود. این محصول از نظر شکل ظاهری، براق و درخشندگی خاصی دارد که حاکی از تازه و کیفیت بالای این محصول می باشد همچنین تازه این محصول سخت و خشک نمی باشد و در عین حال از استحکام خوبی برخوردار است، نمونه با کیفیت این محصول از نظر طعم نباید مزه کهنگی داشته باشد. 

این محصولات که به منظور صادرات در بسته های زیبا و جذاب بسته بندی می شود  اغلب به کشور های حوزه خلیج فارس و اروپایی صادر می شوند، پسته صادراتی ایران از لحاظ کیفیت و مرغوبیت، بهترین و بی نظیر است و در هیچ کجای دنیا نمی توان پسته ای را به مرغوبیت و کیفیت پسته  ایران تولید نمود. 

موارد مصصرفی مغز پسته صادراتی

موارد مصصرفی مغز پسته صادراتیپسته از دیر باز یکی از مهمترین محصولات ایرانی به شمار می رفت که از ارزش تجاری بسیار بالایی برخوردار است و همچنین در مجالس و میهمانی ها به عنوان یک پایه ثابت در تنقلات و آجیل ها به شمار می رود. 

علاوه بر اینکه در مجالس برای پذیرایی از این محصول به صورت گسترده استفاده می شود از این محصول می توان در شیرینی پذیری ها نیز استفاده کرد.   

در تهیه حلوای ارده، مسقطی، سوهان و گز نیز کاربرد این محصول را نمی توان نادیده گرفت به طوری که برخی میزان پسته موجود در محصول خریداری شده را به عنوان یکی از معیار های سنجش کیفیت محصول در نظر می گیرند.

این محصول می تواند به عنوان یک میوه مناسب جهت افرادی که از رژیم غذایی سالمی استفاده می کنند  به شمار رود. با خوردن چند عدد از این محصول می توان تا حدودی برخی از مواد معدنی و ویتامین مورد نیاز بدن را تامین نمود. 

خوردن این محصول برای افرادی که از کم خونی رنج می برند بسیار مفید است و از ابتلا به بیماری های قلبی و انواع سرطان ها جلوگیری می کند. خواص درمانی این محصول موجب شده است تا علاوه بر صنعت غذایی در  طب سنتی نیز مورد استفاده قرار گیرد. 

عرضه کنندگان مغز پسته صادراتی

عرضه کنندگان مغز پسته صادراتیقیمت مغز پسته صادراتی به عوامل مختلفی مانند قیمت سموم و کود کشاورزی، تغییرات آب و هوایی ، میزان عرضه و تقاضا، نوسانات جهانی قیمت پسته و  سایر هزینه ها بستگی دارد. عرضه کنندگان این محصول تلاش می کنند تا از شیوه های متفاوتی برای عرضه و فروش این محصول استفاده کنند.

صادر کننده این محصول می تواند با استفاده از شرایط ویژه فروش این محصولات، جهت تهیه ارزان مغز پسته صادراتی با کیفیت بالا استفاده نماید تا بتواند این محصول را با قیمت ارزان تری و همان کیفیت بالا تهیه نماید و آن را صادر کند.

صادرات این محصول موجب می شود تا علاوه بر اینکه سود خوبی را نصیب این صادر کننده نماید بلکه موجب ارزآوری برای کشور می شود و به رونق این بخش کمک شایانی می نماید. 

کشور های اروپایی و حوزه خلیج فارس و شرق آسیا  از مهمترین کشور های وارد کننده این محصول به شمار می روند. ایران با توجه به این که از نظر کیفیت و  رتبه تولید پسته در جهان جایگاه مناسبی دارد در نتیجه پسته ایرانی از برند های معتبر و معروف در میان کشور های جهان مطرح می باشد. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما