فروش فوق العاده پسته کوهی تبریز

پسته کوهی که با نام بنه یا سقز نیز شناخته می شود از پسته هایی است که خواص شگفت انگیز فراوانی دارد. پسته کوهی تبریز یکی از بهترین پسته های تولید شده در  ایران می باشد که با کیفیت ترین بنه ها نیز به شمار می رود. 

فروش فوق العاده پسته کوهی تبریز

نگاه کلی بر پسته کوهی تبریز

نگاه کلی بر پسته کوهی تبریز

در اینجا می خواهیم خصوصیات کلی پسته های کوهی را برای شما شرح دهیم. ارتفاع درخت آن بین ۷ تا ۹ متر می باشد. این محصول بیشتر در مناطق کوهستانی کاشته می شود و یکی از شهر های تولید کننده ی این محصول قزوان می باشد. 

از درخت این محصول شیره ای تولید می شود که در صنعت بسیار مفید بوده و می توانید از آن برای درمان گوارش و معده درد های خود استفاده کنید. 

رنگ این محصول سبز تیره می لاشد و بیشتر به شکل کروی است. مغز این پسته نسبت به سایر پسته ها کمی کوچکتر می باشد. زمان برداشت این محصول در اردیبهشت ماه می باشد. 

رنگ پوسته ی آن سبز و کمی قرمز رنگ می باشد. دانه ی آن نیز روغنی می باشد و از خواص بی نظیری یرخور دار می باشد. 

این پسته ها فقط در مناطق خاصی رشد می شود به همین منظور سالانه مقادیر زیادی از آن بسته بندی شده و به سایر کشور های همسایه صادر می شود. صادرات آن نیز برای کشور ما مزایای زیادی به ارمغان می آورد.

پسته کوهی چه مزیتی دارد

پسته کوهی چه مزیتی دارد

مزیت و خواص پسته ی کوهی بسیار زیاد می باشد و هر کدام از این عوامل به صورت اختصاری توانسته است نظر فردی را به سمت این پسته ها جلب کند. 

یکی از بارز ترین ویژگی آن درمان کم خونی می باشد. یعنی شما اگر این محصول را به صورت متوالی مصرف کنید کم خونی شما صرف مدت زمانی از بین می رود‌.

اگر شما از سردرد رنج می برید به شما پیشنهاد می کنیم از این محصول به صورت پیوسته استفاده کنید تا خواص شگفت انگیز آن را مشاهده کنید. از دیگر خواص آن می توانیم موارد زیر را شرح دهیم:

  1. تقویت قوای جنسی 
  2. درمان نرمی استخوان ها و جلوگیری از پوکی استخوان 
  3. آرام کردن درد های کمر و قولنج 
  4. از بین بردن جای زخم و برطرف کردن ورم های موجود روی پوست 
  5. سرشار از ویتامین های A, B و D می باشد.
  6. تقویت اعصاب 
  7. درمان ترک لب 
  8. درمان زخم های معده 
  9. و غیره

این ها فقط تعدادی از خواص شگفت انگثز و خارق العاده ی این محصول می باشد. اگر می خواهید از دیگر خواص آن مطلع شوید بهتر است با کارشناسان سایت ما تماس برقرار کرده و از این طریق اطلاعات خود را در این زمینه تکمیل کنید.

قیمت پسته کوهی تبریز

قیمت پسته کوهی تبریز

قیمت فروش پسته کوهی تبریز بر اساس موارد مختلفی تعیین می شود. برای قیمت گذاری این محصول چندین نکته ی اساسی و کلی وجود دارد. اول اینکه باید بدانید قیمت این محصول تنها توسط شرکت های دارای مجوز تعیین می شود و  شرکت قادر به انجام این فعالیت نیست.

دومین نکته این است که باید بدانید چه عامل یا عواملی در تعیین قیمت این محصول تاثیر می گذارند. یکی از مهم ترین این عوامل کیفیت این پسته ها می باشد. یعنی هر چه ارزش غذایی و کیفیت پسته ها بالا تر باشد به تبع قیمت بالا تری را نیز در بر می گیرد. 

در این جا می خواهیم چندین تن از این عوامل را نام ببریم:

  • شرایط اقتصادی و محیطی حاکم بر جامعه 
  • چگونگی تولید این محصول 
  • دستگاه های مورد استفاده
  • کشاورزان مورد نیاز برای تولید 
  • هزینه ی بسته بندی آن 
  • چگونگی خرید و فروش آن 
  • مالیات هایی که بر این محصول افزوده می شوند. 
  • هرینه ی حمل و بارگیری آن از محل تولید تا محل فروش 

اگر می خواهید از قیمت آن مطلع شوید بهتر  است با کارشناسان ما تماس گرفته و از این طریق به اطلاعات مورد نیاز خود دست پیدا کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما