فروش تخصصی کلخنگ رسیده اصل

شاید برای خیلی از شما عزیزان، مثل خود من کلخنگ نامی جدید و عجیب به نظر برسد که هرگز آن را نشنیده اید. اما با کمی مطالعه به این نتیجه می رسید که همگی تا حدودی آن را می شناسید. کلخنگ در واقع نامی است که به پسته های کوهی اطلاق می شود. درخت این میوه ارتفاع خیلی زیادی دارد، برگ های آن کوچک و سبز تیره هستند و میوه های آن ریز و کروی شکل می باشند. کلخنگ رسیده اصل به رنگ سبز دیده می شود و امروزه برای تولید محصولات تخصصی بهداشتی در حجم بالایی به فروش می رسد.

فروش تخصصی کلخنگ رسیده اصل

حقایقی درباره کلخنگ رسیده اصل

حقایقی درباره کلخنگ رسیده اصلدر مناطق کوهستانی و در ارتفاعات استان های لرستان، کردستان، خراسان و سیستان و بلوچستان که از نظر آب و هوایی نیز خشک و نیمه خشک هستند، درختانی رشد می کنند که به کلخنگ معروف هستند. این درختان میوه های کوچکی دارند که تا حدودی شبیه پسته بوده و بسیار مقوی و مفیدند.

در ادامه قصد دارم حقایقی را درباره کلخنگ رسیده اصل به شما عزیزان بگویم که مطمئنا دانستن آن ها می تواند بسیار مفید باشد. لطفا این مطلب را تا انتها دنبال کنید.

کلخنگ دارای عصاره یا شیره ای کاملا طبیعی است که غلظت زیادی داشته و صمغ نام دارد. این ماده را اگر به شکل یک پماد بر روی پوست خود بمالید، باعث می شود که حشرات مزاحم از شما دور شده و از گزند آن ها در امان باشید. به همین دلیل نیز از آن برای تولید کردن نوعی پماد مخصوص با همین هدف استفاده می شود.

میوه این درخت سرشار از ویتامین دی است. این ویتامین به جذب هرچه بیشتر کلسیم توسط استخوان های بدن کمک کرده و باعث افزایش تراکم و استحکام آن ها می شود. به همین دلیل برای افرادی که از نرمی استخوان رنج می برند بسیار مفید بوده و از ابتلا به پوکی استخوان نیز جلوگیری می کند.

راهنمای انتخاب کلخنگ رسیده اصل

راهنمای انتخاب کلخنگ رسیده اصلمیوه کلخنگ در ابتدای رویش رنگی صورتی مایل به بنفش دارد و بعد از اینکه به خوبی رسیده و آماده برداشت شد، به رنگ سبز در می آید. طعم این میوه های کوچک ترش است و دارای روغن زیادی هستند. انواع مختلف کلخنگ در دنیا شامل موارد زیر است:

  • پسته یا کلخنگ کابلی: در کشورهایی نظیر ایران، افغانستان و استرالیا می روید.
  • پسته یا کلخنگ لری: آن را سقز نیز می نامند و در ایران، عراق، سوریه و ارمنستان دیده شده است.
  • چاتلانقوش: این نوع خاص از کلخنگ در ایران، ترکیه و قفقاز می روید.

اگر به دنبال خرید بهترین نوع کلخنگ رسیده اصل هستید، بهتر است قبل از انتخاب آن به سراغ یک راهنمای باتجربه در این زمینه بروید. اما آنچه که مسلم است، فواید مشترک همه این گونه ها است که سبب افزایش سلامتی شما عزیزان می شود.

این میوه ها باعث بهبود عملکرد دستگاه گوارش و روده ها شده، عمل هضم و تجزیه تحلیل و دفع مواد غذایی را راحت تر کرده و مشکلاتی مانند سنگ های کیسه صفرا و کلیه را رفع می کنند. همچنین سبب تقویت کبد شده و عمل تصفیه خون را نیز بهبود می بخشند.

همچنین وجود مقادیر بسیار زیاد ویتامین آ در داخل آن، باعث تقویت چشم ها شده و بیماری شب کوری را نیز به مرور درمان می کند.

عرضه کلخنگ رسیده اصل

عرضه کلخنگ رسیده اصلبسیاری از مردم بومی و محلی مناطق کوهستانی ایران، اقدام به برداشت، توزیع و عرضه کلخنگ رسیده اصل در سطح کشور می کنند. این محصولات ممکن است به شکل فله ای و کلی، بدون بسته بندی خاصی به فروش برسند یا اینکه توسط کارخانجات تولید محصولات خوراکی، فراواری و بسته بندی شوند که این امر تاثیر بسیاری بر نرخ آن ها دارد. چرا که هزینه های مربوط به بسته بندی کردن یک محصول بسیار زیاد است.

پس اگر به دنبال خرید محصولی با نرخ ارزان و به صرفه هستید بهتر است آن را به صورت فله ای خریداری کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما