عرضه عمده ونوشک باکیفیت

ونوشک نام میوه درخت ون است، این درختان در نواحی مختلف ایران از جمله در دامنه رشته کوه های زاگرس رشد می کنند. درخت ون دارای صمغ و شیره ای به نام سقز می باشند که خواص پزشکی و دارویی آن به اثبات رسیده است. میوه درخت که به بنه، کلخنگ، پسته وحشی ونوشک مشهور می باشد نیز فواید فراوانی دارد، از جمله سرشار از ویتامین های گوناگون و املاح معدنی بی شمار است. ونوشک در جوانی به صورت نارس بوده و رنگ سبز روشنی دارد، وقتی خوب رسیده می شود دارای پوسته ای سخت و مغزی روغنی و بسیار خوش طعم و پر خاصیت می شود. عرضه عمده ونوشک باکیفیت با قیمت های مقرون به صرفه و مناسب انجام می شود.

عرضه عمده ونوشک باکیفیت

فواید کلی ونوشک باکیفیت

فواید کلی ونوشک باکیفیت از فواید کلی ونوشک باکیفیت موارد فراوانی را می توان نام برد، یکی از خواص مشهور و بسیار با اهمیت پسته کوهی معالجه و درمان کم خونی است. افرادی که بیماری کم خونی دارند، می توانند از این میوه در طبخ غذا و یا به صورت خام استفاده کنند.

برای تهیه انواع غذاها که از گردو استفاده می کنند می توان به جای گردو از ونوشک استفاده کرد، این محصول در درمان سردرد بسیار موثر و سودمند است.

استفاده از میوه بنه جهت تقویت نیرو و قوای جنسی مفید می باشد، همچنین برای کسانی که بیماری نرمی استخوان و ضعف عضلانی دارند فواید بسیاری دارد.

ونوشک مرغوب سبز تیره و کروی شکل است، این محصول خواص بسیار بی نظیر و فراوانی دارد و خواص و فواید آن شبیه پسته معمولی بوده و طعمی بسیار خوشمزه، دلچسب و لذیذ دارد.

از بنه برای تهیه انواع غذاها و خورشت، انواع ترشی و مربا و برای تهیه آش های محلی در مناطق مختلف استفاده می شود، این دانه سرشار از چربی های مفید و انرژی است که باعث متعادل نگه داشتن وزن و سوزاندن چربی های مضر بدن و کاهش کلسترول خون می شود.

لفافی سبزرنگ و نازک و پوسته ای سخت اطراف بنه را فرا گرفته است و دارای مغزی روغنی و بسیار خوشمزه است، در قدیم مردم آن را همراه نان مصرف می کردند که علاوه بر ارزش بسیار بالای تغذیه ای، دارای خواص درمانی برای مقابله با بیماری های مختلف می باشد.

خوردن بنه در زمستان بسیار دلچسپ تر است، بنابراین در شهرهای مختلف این ماده را برای زمستان فریز کرده و نگه داری می نمایند و مورد استفاده قرار می دهند.

مزایای ونوشک باکیفیت و درجه یک

مزایای ونوشک باکیفیت و درجه یک مزایای ونوشک باکیفیت و درجه یک بسیار بی شمار می باشد، این دانه برای هضم سریع تر غذا و تسکین دردهای مختلف دستگاه گوارش و معده و از بین بردن انگل و کرم های معده بسیار تأثیر گذار است.

ونوشک عموما به عنوان آجیل مصرف شده و در تهیه غذاها و فراورده های مختلف استفاده می شود، مردم مناطق و شهرهایی که این درختان رشد می کنند از دیرباز با خواص اعجاب انگیز بنه آشنا بوده اند و در غذاهای خود از بنه بسیار استفاده می کنند.

میزان مرغوبیت ونوشک بسیار حائز اهمیت است، مغز این میوه همانند پسته ولی بسیار کوچکتر است، پوست سخت آن را با دستگاه های مخصوص شکسته و جدا نموده و دانه های روغنی آن را در بسته بندی های تجاری و معتبر و با حجم های مشخص ارائه می دهند.

قیمت ونوشک باکیفیت در بازار

قیمت ونوشک باکیفیت در بازار ونوشک بسیار موثر جهت آرام نمودن درد پشت، درد قولنج و درد کمر است و ضماد آن در معالجه زخم ها و ورم ها عالی عمل می کند.

از آن جایی که بنه غنی از ویتامین های A و B و D است، موجب تقویت عملکرد اعصاب گشته، باعث جلوگیری از پوکی استخوان شده، ترک لب را درمان نموده و برای تقویت چشم ها و بینایی و جلوگیری از شب کوری بسیار مفید است.

قیمت ونوشک باکیفیت در بازار به عوامل و پارامترهای مختلفی بستگی دارد از جمله:

  • میزان کیفیت و مرغوبیت محصول
  • برند تولید کننده آن
  • بسته بندی های مختلف کالا
  • حجم و وزن های تعیین شده
  • میزان عرضه و تقاضا
  • نوسانات بازار

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما