خرید پسته کوهی گرمی زیر قیمت بازار

یکی از گیاهان دارویی در ایران پسته کوهی است. امروزه پسته کوهی در بسته بندی های مختلف و با وزن ها متفاوت به بازار عرضه می شود. پسته کوهی گرمی از جمله پسته هایی است که به صورت تمیز شده و در وزن های چند گرمی تولید و به بازار عرضه می شود. خرید پسته کوهی گرمی زیر قیمت بازار می تواند فرصت ویژه و مناسبی برای بسیاری از خریداران و فروشندگان باشد، که به مقدار مورد نیاز و با قیمت ارزان پسته خندان کرمان را خریداری کنند.
خرید پسته کوهی گرمی زیر قیمت بازار

آشنایی با پسته کوهی گرمی

آشنایی با پسته کوهی گرمیپسته کوهی بسیاری از مردم به نان پسته وحشی نیز می شناسند. ولی امروزه بیشتر به بنام بنه شناخته می شود. پسته های کوهی در مناطق معدل و یا کوهستانی به صورت خودرو رشد می کنند. ارتفاع درختان پسته کوهی دو الی 7 متر می رسد. میوه های آن به رنگ سبز تیره و یا قسمت های از قرمز می شود. امروزه از ساقه، برگ، میوه و حتی صمغ آن برای مصارف مختلف مردم استفاده می کنند. روش جمع آوری آن به صورت محلی است و از آنجایی که در تولید و پرورش پسته کوهی از هیچ گونه مواد شیمیایی و یا کود و غیره استفاده نمی شود، بنابراین پسته کوهی کاملا اروگانیک است.

میوه این درخت را به صورت نرسیده در اردیبهشت ماه می چینند. میوه نرسیده طعم ترشی دارد و پوست آن هم تا حدودی نرم است. ولی میوه رسیده آن که در تابستان چیده می شود، دارای پوست سفت و سختی است. این میوه را به صورت تخمه می خورند. ولی به دلیل داشتن پوست بسیار سخت، به دندان ها می تواند آسیب بزند. مغز میوه پسته کوهی بسیار روغنی است و از لحاظ خواص و مزایا تقریبا مشابه مغز پسته رفسنجان ابطحی می باشد. ولی با این تفاوت که کمی کوچک تر است.

راهنمای انتخاب پسته کوهی گرمی

راهنمای انتخاب پسته کوهی گرمیاگر می خواهید به خرید پسته کوهی بپردازید. در این صورت بهتر است، قبل از مراجعه به بازار در مورد پسته کوهی گرمی بررسی هایی داشته باشد و با آشنایی های لازمی که در این مورد به دست می آورید، اقدام به خرید پسته کوهی کنید. برای خرید پسته کوهی لازم است، برخی نکات را مد نظر داشته باشید. از جمله این نکات عبارتند از:

  • تازه بودن پسته کوهی: در زمان خرید پسته های کوهی تازه را انتخاب کنید. پسته های کوهی تازه دارای پوست نرم می باشند و می توان با دندان آن ها را شکست.بنابراین پسته ها را بو کنید، تا بوی ماندگی و غیره ندهد. همچنین بررسی کنید، که کپک زده نباشند.
  • اندازه و سایز پسته ها: از دیگر نکاتی که در زمان خرید پسته کوهی بهتر است، در نظر داشته باشید، اندازه و سایز پسته ها است. پسته های درشت با کیفیت تر و مرغوب تر هستند.
  • آفت نداشتن: در زمان خرید  به سلامتی پسته ها دقت کنید. پسته ها بررسی کنید که کرم خوردگی و یا آفت زدگی نداشته باشند. پسته های کوهی نباید هیچ گونه زدگی داشته باشد.
  • بپدا کردن قیمت روز پسته کوهی: از دیگر نکاتی که در زمان خرید پسته کوهی بهتر است، در نظر داشته باشید، یافتن قیمت روز آن ها می باشد. با بررسی های ساده می توان قیمت روز پسته کوهی را پیدا کرد.

نرخ روز پسته کوهی گرمی در بازار داخلی

نرخ روز پسته کوهی گرمی در بازار داخلیهمان طور که گفتیم یکی از معیارها و نکات مهم در زمان خرید پسته کوهی یافتن نرخ روز پسته است. با توجه به این که امروزه به دلیل تورم و سایر شرایط اقتصادی کشور، قیمت ها بسیار سریع تغییر می کند. بنابراین قبل از اقدام به خرید، یافتن نرخ روز پسته کوهی بسیار می تواند کمک کننده باشد. برای یافتن دقیق ترین و به روز ترین نرخ روز پسته می توانید از این سایت استفاده کنید. در این سایت می توانید به روز ترین نرخ ها را به دست آورید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما