خرید پسته کوهی نارس با نازلترین قیمت

پسته کوهی نارس که با نام سقز نیز معروف است از محصولات سرشار خواص است. در این مقاله قصد داریم شما را با انواع خاصیت های دارویی این محصول آشنا کنیم. پیش از هر چیز انواع پسته کوهی را مورد بررسی قرار می دهیم و پس از آن خواهید دید که با مصرف آن چه کمکی به سلامتی خود می کنید و در پایان برای تهیه این محصول باارزش راهنمایتان خواهیم بود.

خرید پسته کوهی نارس با نازلترین قیمت

شناخت انواع پسته کوهی نارس

شناخت انواع پسته کوهی نارسپسته کوهی یا بنه که گونه وحشیِ پسته ای است که در بازار وجود دارد در کوه های ایران می روید و از آن جایی که بدون هیچ گونه مواد شیمیایی در طبیعت رشد می کند خواص بسیار بیشتری نسبت به پسته های مزارع دارد. به صورت کلی دو نوع دانه از درختان پسته کوهی به دست می آید؛

دو نوع برجسته پسته کوهی عبارتند از پسته سرخس و بنه پسته کوهی. این دو نوع پسته از لحاظ ظاهری و محل رشد و برداشت آنها دارای تفاوتهایی با یکدیگر می باشند. برای مثال پسته وحشی سرخش اغلب در استان های شمال شرقی ایران یافت شده و می توان گفت که ظاهر مشابهی به پسته های باغی ای که با آن آشناییم دارند.

موضوع قابل توجه این نوع از مغز پسته شامل رشد آن در خود طبیعت می باشد و از این رو به عنوان یک محصول کاملاً ارگانیک به فروش می رسد.

مغز پسته بنه هم ارگانیک بوده و از نظر ظاهر دارای اندازه ای کوچک تر از انواع دیگر پسته می باشد. این محصول در مرحله ای که هنوز کاملاً نرسیده است به رنگ سبزی دارند. نکته قابل توجه رویش این محصول در استان های غالباً مرکزی و جنوبی ست.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید که پودر پسته کوهی نیز به عنوان یک طعم دهنده و چاشنی غذا در بازار به فروش می رسد.

پسته کوهی نارس چه خصوصیاتی دارد

پسته کوهی نارس چه خصوصیاتی داردتا امروز خواص دارویی و غذایی فراوانی برای پسته کوهی نارس معرفی شده است که در این بخش به معرفی قسمتی از این موارد خواهیم پرداخت.

این محصول حاوی ویتامین های متعددی از قبیل ویتامین D ،A و ویتامین های خانواده B می باشد. تقویت اعصاب یکی از مزایای این گیاه می باشد. درمان نرمی استخوان و همچنین پیشگیری از پوکی استخوان از دیگر مزیت های این گیاه ارگانیک می باشد.

تقویت معده، درمان ترک لب، تحریک اشتها و کمک به هضم غذا فواید دیگری ست که منابع متعددی آنها را به پسته کوهی و نوع نارس آن نسبت داده اند.

مصرف پسته کوهی سبب افزایش قوای جنسی می شود. نکته جالب توجه وجود فواید خاصی حتی در پوست و برگ این گیاه می باشد که دم کرده آنها در درمان اسهال مورد استفاده قرار می گیرد.

کاهش خلط های ریه از دیگر فواید استفاده از پسته کوهی ست. همچنین شما می توانید برای روشن شدن رنگ پوستتان با کوبیدن پسته کوهی از آن به عنوان ماسکی مفید استفاده کنید.

کمک به قدرت بینایی در شب از اعجاب های این گیاه است. کاهش احتمال ابتلا به بیماری های قلبی و عروقی را نیز می توان در لیست فواید این محصول قرار داد.

تاثیر ویژه این محصول بر سیستم عصبی، پیشگیری از ابتلا به آلزایمر در سالمندان و در کل به بالا بردن حافظه می باشد.

وجود منبع غنی ای از ویتامین E، سبب می شود که خواص آنتی اکسیدانی بالایی در این محصول مشاهده شود. این خاصیت باعث پیشگیری کاهش سطح باکتری های مضر شده و کمک شایانی به سلامتی مصرف کننده می کند.

مراکز عرضه انواع پسته کوهی نارس

مراکز عرضه انواع پسته کوهی نارسانواع پسته کوهی در بسته های مختلفی در اندازه های متعددی در بازار عرضه می شوند. این محصول در مراکز متعددی به فروش می رسد. مثل همیشه پیشنهاد ما به شما تهیه این محصول از مراکز معتبر و مجاز پخش این محصول می باشد.

فروشگاه های اصلی این محصول آن را در بسته بندی های استاندارد در اختیار شما قرار می دهند. شما می توانید با سفارش آنلاین و خرید اینترنتی این محصول علاوه بر کاهش هزینه رفت و آمد و سفارش آن در منزل خود، از قیمت مناسب این محصول بهره مند شوید.

شاید سوالات بیشتری درباره میزان استفاده از پسته کوهی نارس برایتان پیش آمده باشد. شاید دوست داشته باشید که بدانید علاوه بر خود محصول، روغن و پودر آن چه فوایدی داشته و چگونه می توانید آنها را تهیه کنید. قیمت کنونی این محصول چقدر می باشد؟

برای یافتن پاسخ این سوالات با ما تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما