خرید مغز بنه کیلویی زیر قیمت بازار

بنه یا پسته کوهی از مهمترین و ارزشمندترین میوه های کوهستانی می باشد که در دل کوه های زاگرس رشد می کند. امروزه این نوع پسته بسیار مورد تایید و مصرف مردم این مناطق و سایر مناطق کشور قرار گرفته است. خوشبختانه امروزه به راحتی می توان مغز بنه کیلویی را از فروشگاه ها و مراکز خرید معتبر خریداری کرد.

خرید مغز بنه کیلویی زیر قیمت بازار

همه چیز درباره مغز بنه کیلویی

همه چیز درباره مغز بنه کیلوییبنه یا پسته کوهی از درختانی به ارتفاع 9 الی 12 سانتی متر از دل کوه های زاگرس برداشت می شود. لرستان یکی از مهمترین مناطق پرورش این محصول با ارزش است. 

میوه این درخت در ابتدای رشد سبز رنگ است و با افزایش زمان و رسیدن به فصل برداشت، رگه های قرمز بر روی محصول پیدا می شود. این میوه در فصل اردیبهشت برداشت می شود.

میوه این درخت به شکل شفت و آبدار و روغنی است و از آن در صنعت غذا، دارو و بهداشت بسیار استفاده می شود.

رشد و پرورش این محصول به شکل کاملا ارگانیک انجام شده به شکلی که در پرورش آن از هیچ گونه مواد سمی و شیمیایی استفاده نمی شود.

پسته کوهی برداشت شده از کوه در دو دسته قرار می گیرد:

  1. پسته کوهی بنه
  2. پسته کوهی سرخس

هر دو از خانواده پسته سانان می باشد که ارزش غذایی بالایی دارند و امروزه بسیار مورد توجه و مصرف مردم قرار گرفته است.

ویژگی بارز مغز بنه کیلویی

ویژگی بارز مغز بنه کیلوییمغز بنه کوهی دارای ارزش غذایی بالایی است که امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

از ویژگی های بارز مغز بنه می توان به ارگانیک بودن آن و هم چنان ارزش غذایی بالای آن اشاره کرد، به شکلی که از این محصول در طب سنتی و پزشکی بسیار استفاده می شود. 

خواص مغز بنه مشابه خواص پسته ای است که در آجیل وجود دارد و شما از آن مصرف می کنید. 

در سایتها و مقالات مختلف، خواص بسیاری برای این میوه کوهی ذکر شده است که در اینجا به برخی از آنها اشاره می کنیم:

  • از بنه یا همان پسته کوهی، برای درمان کم خونی استفاده می شود. کسانی که دچار کم خونی شدید هستند توصیه می شود از این محصول در رژیم غذایی خود به وفور استفاده کنند. 
  • از میوه این گیاه برای تقویت قوای جنسی و جسمی نیز استفاده می شود. 
  • بیمارانی که دارای مشکل استخوان مانند: بیماری نرمی استخوان هستند، می توانند از این میوه جهت درمان بیماری خود استفاده کنند. 
  • از بنه برای آرام کردن درد مفاصل و دردهای استخوانی به شکل ضماد بر روی محل درد استفاده می شود. روغن این میوه مانند مسکن عمل می کند.
  • پسته کوهی سرشار از ویتامین های A و D و انواع مختلف ویتامین B می باشد و مصرف آن باعث تقویت سیستم عصبی و ایمنی فرد خواهد شد. 
  • در گذشته در طب سنتی از این میوه کوهستانی درمان کرم های معده نیز استفاده می شد، هر چند امروزه در شرکت های داروسازی نیز از این میوه استفاده می کنند.
  • افرادی که مشکل ادرار و مثانه دارند می توانند با مصرف این میوه به روند بهبود بیماری کمک کنند.

راهنمای خرید مغز بنه کیلویی

راهنمای خرید مغز بنه کیلوییبنه مرغوب دارای یک سری ویژگی های ظاهری می باشد که به راحتی می توان در زمان خرید مغز بنه کیلویی، به این موارد توجه کرد و محصول با کیفیت را انتخاب کرد. 

راهنمای انتخاب پسته بنه به این شکل است که در زمان خرید محصول، تعدادی از مغز بنه را در دست گرفته و با دست فشار دهید. مغز پسته با کیفیت دارای روغن بسیاری است که با لمس کردن و فشار دادن، این روغن بر روی انگشتان حس می شود. 

هم چنان در زمان خرید به ارگانیک بودن محصول نیز باید توجه کرد. محصول ارگانیک مرغوب دارای رنگ طبیعی، سایز مناسب است.

هم چنان شما می توانید تعدادی از محصول را بو کنید، محصولات ارگانیک، بوی مواد سمی و شیمیایی نمی دهند.

مهمترین اصل در خرید مغز پسته کیلویی با کیفیت این می باشد که برای خرید به بازار مغز بنه معتبر مراجعه کنید و محصول با کیفیت را با قیمت مناسب خریداری کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما