توزیع پسته کوهی اصل با نازلترین قیمت

به پسته کوهی بنه نیز می گویند که در برخی از نواحی ایران دیده می شود. مغز این پسته به صورت روغنی می باشد و به صورت تخمه مصرف می شود. رنگ پسته کوهی اصل سبز تیره و کروی شکل می باشد. خرید پسته اصل و ارگانیک را می توان با بهترین کیفیت و قیمت مناسب از بازارهای بزرگ خریداری کنیم. همچنین این محصول به دلیل طبیعی بودن و کیفیت بالا به کشورهای دیگر صادر می شود. توزیع پسته کوهی اصل با نازلترین قیمت

آشنایی با پسته کوهی اصل

آشنایی با پسته کوهی اصلخواص پسته وحشی با پسته آجیل برابر می باشد. مغز آن شبیه مغز پسته ولی کوچکتر می باشد. 

در بعضی از شهرها از پسته وحشی برای خوشبو کردن دوغ و روغن حیوانی و همچنین در تهیه ترشی استفاده می کنند. 

درخت پسته وحشی منبع تولید شیره سقز می باشد. سقز صمغی به رنگ سبز خیلی روشن، غلیظ و بسیار چسبنده می باشد که دارای خواص درمانی بسیاری می باشد و به عنوان یک ملین خیلی قوی در درمان بیماری های گوارشی و یبوست استفاده می شود. 

علاوه بر خاصیت هایی که در بالا در مورد سقز گفته شد از شیره این محصول در تهیه عطر،خوشبو کننده ها، حشره کش ها، آدامس و در صنعت داروسازی و تهیه ضد عفونی کننده ها نیز استفاده می شود. همچنین در صنعت پلاستیک سازی تهیه واکس کفش و در صنعت چاپ مورد استفاده قرار می گیرد. 

پسته کوهی در دل طبیعت رشد می کند و دارای خواص درمانی بسیاری می باشد. فواید این محصول به حدی زیاد می باشد که از آن به عنوان مروارید سبز نام برده می شود. 

در تولید این محصول هیچ گونه کود و مواد شیمیایی به کار نمی رود این محصول در طبیعت دست نخورده به بار می‌ نشیند.

در بعضی از شهرهای کشور ما مغز این پسته را در آسیاب پودر می کنند و با آب مخلوط می کنند و یک غذای محلی درست می کنند. 

ارزیابی کیفیت پسته کوهی اصل

ارزیابی کیفیت پسته کوهی اصلپسته کوهی جزء حبوبات بسیار گرم می باشد و به خاطر روغنی بودن، از انرژی بسیار زیادی برخوردار می باشد. همچنین کیفیت پسته کوهی خیلی زیاد می باشد. 

فواید استفاده از این محصول بسیار زیاد می باشد. از این محصول در انواع غذاهای محلی و همچنین بو داده ان در آجیل استفاده می شود. همچنین از روغن آن در آشپزی استفاده می شود. 

از خواص این محصول می توان به درمان کم خونی و تقویت ساقه و پیاز مو، کاهش میزان کلسترول و قند خون، تقویت معده و از بین بردن کرم های معده اشاره کرد. همچنین به دلیل دارا بودن ویتامین E خاصیت آنتی بیوتیکی دارد. 

استفاده از مغز پسته جهت تقویت نیروی جنسی موثر می باشد. همچنین برای کسانی که نرمی استخوان دارند می توانند با مصرف این محصول مشکل خود را رفع کنند. 

پسته ارگانیک به دلیل داشتن ویتامین های مختلف باعث تقویت اعصاب می شود همچنین از پوکی استخوان جلوگیری می کند و برای درمان  تکرار ادرار موثر می باشد. 

یکی از ویژگی های مثبت پسته درمان زخم های روی پوست می باشد. این میوه التهابات را کم می کند و در درمان زخم ها موثر می باشد. 

با اضافه کردن ان به روغن زیتون می توان خارش پوستی و ترک را درمان کرد. با استفاده از این میوه می توان یک ماسک عالی برای پوست درست کرد. 

پسته به دلیل دارا بودن کالری فراوان برای اضافه وزن خیلی موثر می باشد. افراد می توانند آن را با بادام زمینی و شکر مخلوط و میل کنند تا چاق شوند. 

مراکز پخش پسته کوهی اصل

مراکز پخش پسته کوهی اصلمراکز پخش پسته کوهی اصل در تمام شهرها وجود دارد که محصولات خود را به صورت عمده و جزئی در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. 

قیمت پسته به دلایلی از جمله:میزان تقاضای خریدار یا مشتری در بازار برای آن، هزینه فرآوری محصول، کیفیت و مرغوبیت محصول متفاوت می باشد. 

خرید این محصول  در اواخر تابستان از قیمت روز مناسب تری برخوردار می باشد. 

خرید و فروش پسته کوهی را به صورت عمده می توانیم از بازارهای بزرگ که عرضه کننده این محصولات می باشند انجام داد. 

برای آگاهی از آخرین قیمت این محصولات باید از نمایندگی های فروش آن ها اطلاعات کسب کنیم. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما