تامین کننده پسته کوهی عمده

پسته کوهی عمده، این محصول به صورت ارگانیک در دامنه کوه ها و به صورت خود رو، در دل طبیعت رشد می کند. پسته کوهی، اصطلاح به همان ( بنه) مشهور است. که به آن مروارید
سبز، نیز می گویند.  که امروزه یکی از پر طرفدارترین ماده غذایی محسوب می شود،و اغلب در غذاهای محلی از آن به روش سنتی در آشپزی استفاده می کنند.

تامین کننده پسته کوهی عمده

خصوصیات پسته کوهی مرغوب

خصوصیات پسته کوهی مرغوب
پسته عمده، این محصول در اکثر شهرها ،خرید و فروش آن در بازار انجام می گیرد، که اکثر کارخانجات این محصول را  بعد از چیدن و تمیز کردن به صورت فله ای یا بسته بندی های مختلف در آورده، و سپس این بسته بندی ها را برای فروش به بازار عرضه می کنند. خرید و فروش این محصول مرغوب و با کیفیت در سایر نقاط کشور در بین مراکز فروش مرسوم می باشد. البته از لحاظ خرید به صورت عمده این محصول برای مشتریان و بازاریان به صرفه تر و با قیمت مناسب تر می باشد. معمولا  عمده فروشی پسته کوهی، توسط تولید کنندگان انجام می گیرد. از لحاظ گیاه شناسی، پسته کوهی ، میوه سبز
رنگ و قسمتی  از آن قرمز رنگ و  دارای بافت چوبی می باشد. که در 
مناطق خشک و نیمه خشک کشور رشد می کند و این محصول  در اردیبهشت ماه به صورت نیمه
رسیده ،نیز برداشت می‌شود.

از آن جایی که پسته کوهی نوعی پسته وحشی می باشد به دلیل این که در مناطق بکر، و دست نخورده، به خصوص در
کوهستان ها، از رشد خوبی برخوردار است. همچنین به علت این که از هیچ گونه سم و یا کود در
تولید آن استفاده نمی شود، جز محصولات ارگانیک محسوب می شود. و خواص فوق العاده بالایی نیز دارد.

پسته کوهی دارای
صمغ طبیعی می باشد که به آن سقز می گویند. که برای بدن بسیار مفید بوده،و از
لحاظ گیاهی، جنبه دارویی نیز حائز اهمیت می باشد.که صمغ آن بیشتر جنبه دارویی و صنعتی دارد که از میوه آن به عنوان گیاهی توصیه می شود.

از خصوصیات بارز پسته کوهی یا بنه، با توجه به داشتن خاصیت دارویی و درمانی، به مفید بودن برای درمان کم خونی، کاهنده کلسترول و قند خون، تقویت کننده رشد مو، تقویت کننده معده، دارای ویتامین E ، درمان بیماری های گوارشی، و غیره می توان اشاره نمود.

همچنین از دیگر مشخصات پسته های کوهی، می توان به کیفیت، درشت و سالم بودن، و حتی اینکه محصول بدون کرم خوردگی و تمیز
می باشد،نیز اشاره کرد.  مغز پسته کوهی به دلیل اندازه کوچک آن و  این که دارای پوست سخت می باشد، به آسانی خارج نمی
شود. به همین علت از لحاظ قیمت مغز بنه از خود آن نیز بیشتر خواهد بود. هرچه اندازه مغز بنه
، درشت تر باشد از کیفیت مطلوب تری برخوردار است.

مصارف گوناگون پسته کوهی

مصارف گوناگون پسته کوهی  تامین پسته کوهی، کشور ایران در زمینه این محصول با ارزش و با کیفیت با سایر کشورها رقابت می کند. این محصول به لحاظ داشتن فواید، از رونق اقتصادی خوبی برخوردار است. که در اغلب شهرها این محصول به دلیل موقعیت اقلیمی خاص، از رشد خوبی برخوردار می باشد. مثل: ارتفاعات زاگرس، شیراز، خراسان، سیستان و بلوچستان و غیره ، که این محصول به وفور رشد و نمو می کند.این محصول به دلیل خواص درمانی گوناگون در کشورهای مختلف خریداران خاص خود را دارد. 

مرکز پخش انواع پسته کوهی

مرکز پخش انواع پسته کوهی انواع پسته کوهی را با بهترین ارقام مختلف و درجه یک، می توان از طریق پخش نمایندگی ها، عطاری ها، خشکبار فروشی ها، فروشگاه هایی که در سرتاسر کشور، در این حوزه فعالیت دارند، یا به صورت سایت اینترنتی نیز خریداری کنید. از این محصول در بازار، به صورت مغز پسته وحشی، روغن مغز پسته کوهی، بنه بو داده و غیره نیز وجود دارد. پسته کوهی در مناطق گوناگون کشور یافت میشود. و از لحاظ صادرات پسته کوهی ، به کشورهای مختلفی صورت می گیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما