لیست قیمت پودر پسته تازه در بازار

لیست قیمت پودر پسته تازه در بازار مشخص شده و هرکدام از انواع پودرهای پسته با توجه به نوع بسته بندی و کیفیت، قیمت های متفاوتی با یکدیگر دارند. امروزه با توجه به گران شدن پسته، قیمت پودر پسته تازه در کشورمان اندکی افزایش یافته است. 

لیست قیمت پودر پسته تازه در بازار

نگاه کلی بر پودر پسته تازه

نگاه کلی بر پودر پسته تازهپودر پسته مصرف بسیار زیادی در صنعت کیک پزی و قنادی دارد. تمام شیرینی پزها برای تزئین شیرینی جات خود از پودر های پسته تازه و مرغوب استفاده می کنند. پودر پسته نه تنها خوشمزه است بلکه بسیار سالم نیز هست. این پودر های خوراکی حاوی چربی های سالم بوده و منبع خوبی از پروتئین ، فیبر و آنتی اکسیدان ها هستند.

 پودر های پسته تازه حاوی چندین ماده مغذی ضروری هستند و می توانند به کاهش وزن و سلامت قلب و روده کمک کنند. مردم از 7000 سال قبل از میلاد مسیح پسته و پودر آن را می خورند. امروزه از پودر های پسته در بسیاری از غذاها و خوش طعم کردن  بستنی و دسر استفاده می شود. پودر پسته با مواد مغذی پر شده است. پسته بسیار مغذی است و دارای مواد معدنی و ویتامین های متنوع است که عبارت اند از:

 پتاسیم: 6٪ 

 فسفر: 11٪ 

 ویتامین B6: 28٪ 

 تیامین: 21٪

 مس: 41٪ 

 منگنز: 15٪

پتاسیم زیادی در پودر پسته های مختلف یافت می شود، پودر پسته میزان زیادی آنتی اکسیدان مفید برای تقویت ایمنی بدن دارد. تحقیقات پزشکی ثابت کرده میزان پتاسیم این پودر ها از موز هم بیشتر بوده و برای سلامتی قلب مفید می باشد. 

 پودر های پسته سرشار از آنتی اکسیدان ها است. آنتی اکسیدان ها برای سلامتی شما حیاتی هستند. آنها از آسیب سلولی جلوگیری می کنند و نقش مهمی در کاهش خطر ابتلا به بیماری مانند سرطان دارند. پسته حاوی آنتی اکسیدان بیشتری نسبت به سایر آجیل ها و دانه های دیگر است. در بین آجیل ها، پودر پسته دارای بیشترین مقدار لوتئین و زاكزانتین است كه هر دو آنتی اکسیدان های بسیار مهمی برای سلامت چشم هستند.

دسته بندی انواع پودر پسته تازه

دسته بندی انواع پودر پسته تازهانواع پودر های پسته با توجه به طعم و رنگ و همچنین کیفیتی که دارند، در دسته بندی های مختلفی قرار می گیرند. مصرف انواع پودر پسته، چشم شما را از آسیب های ناشی از نور آبی و دژنراسیون ماکولا وابسته به سن محافظت می کنند، شرایطی که بینایی مرکزی شما دچار اختلال یا از بین رفتن می شود. علاوه بر این ، دو گروه از آنتی اکسیدان های فراوان موجود در پسته – پلی فنول و توکوفرول – ممکن است به محافظت در برابر سرطان و بیماری های قلبی کمک کنند.

آخرین قیمت پودر پسته تازه

آخرین قیمت پودر پسته تازهآخرین قیمت پودر پسته تازه ثابت نیست و دچار تغییراتی خواهد شد، ولی همیشه پودر های پسته در قیمت های کمتری از خود پسته، خریداری می شوند.

 پسته کالری کم و در عین حال پروتئین بالایی

در حالی که خوردن آجیل فواید سلامتی زیادی دارد ، اما به طور معمول کالری بالایی دارند. خوشبختانه پسته جزو آجیل های کم کالری است. پروتئین هایی که حدود 20٪ از وزن آنها را تشکیل می دهند ، در مورد پروتئین بادام فقط در درجه دوم بادام قرار دارند.

 پودر پسته نسبت به سایر آجیل ها کالری و پروتئین بیشتری دارد.  همچنین میزان اسید آمینه ضروری آنها نسبت به سایر آجیل ها بیشتر است. پسته و پودر آن ممکن است به کاهش وزن کمک کند. علیرغم اینکه یک غذای پر انرژی است، پسته یکی از غذاهای مناسب برای کاهش وزن است. در حالی که مطالعات اندکی در مورد تأثیرات پسته و پودر آن بر وزن بررسی شده است، اما موارد موجود امیدوارکننده است. پودر پسته سرشار از فیبر و پروتئین است ، که هر دو احساس سیری را در انسان افزایش می دهند و به شما كمك می كنند كه كمتر غذا بخورید، در نتیجه خیلی زود به تناسب اندام خود‌ می رسید‌.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما