قیمت انواع مغز بنه صادراتی

بنه از دیر باز به عنوان یک خوراکی خوشمزه و پر خاصیت در بین مردم شناخته شده است. به طوری که جز آجبل محسوب می شود. درخت های بنه جز درخت های کهنسال می باشد. این مطلب نشان دهنده این است که بنه از قدیم الایام در بین مردم روستای و عشایری رواج داشته است. درخت بنه در فصل بهار جوانه می زند. میوه این درخت بصورت یک هفته تقریبا سفت با یک روکش سبز رنگ در فصل پاییز برداشت می شود. انواع مختلفی بنا در بازار مشهود هست.

از آن جا که هسته بنه سفت می باشد و خورد آن باعث صدمه زدن به دندان می شود. تولید کنندگان بنه با آگاهی از این مسئله به فکر راه حلی برای این مشکل بر آمده اند. با تولید دستگاه های پیشرفته اقدام به مغز کردن پنه کرده اند. هسته بنه را با دستگاه می شکنند و مغز آن را بیرون می آورند.

با توجه به کیفیت خوب درختان بنه هر سال مقادیری از مغز بنه صادراتی می شود

قیمت انواع مغز بنه صادراتی

مشخصه های مغز بنه صادراتی

مشخصه های مغز بنه صادراتیتولید کنندگان بنه برای راحتی  مصرف کنندگان اقدام به مغز کرن دانه بنه می کنند. مردم هم با توجه به این نکته که دیگر مشکلی برای آنها پیش نمی آید با خیال راحت اقدام به خرید مغز بنه کردند و روز به روز تقاضا برای این نوع محصول بیشتر می شد.

با توجه به خواص فراوانی که مغز بنه دارد. مردم دنیا با این خواص  بیشتر آشنا می شدند روز به روز تقاضا برای این نوع مغز بیشتر می شد. ایران از جمله کشورهای تولید کننده مغز بنه در دنیا محسوب می شود.
بنابراین از کشور های دیگر خواستار صدور این نوع مغز شدند. بنابراین ایرن از صادر کننده ای مهم این محصول در دنیا به حساب می آید.مشخصه های بنه صادراتی از جمله مواردی بود که تولید کنندگان حتما باید آن را در نظر داشته باشند. مهمترین مشخصه این بود که از انواع بنه های مرغوب برای این کار استفاده کنند
هر چه خود بنه درشت تر و بزرگتر باشد بالطبع مغز آن هم درشت تر و با کیفیت تر است . همچنین از دستگاه های پبشرفته و مجهز برای در آوردن مغز بنه استفاده کنند. به طوری که این مغز ها خورد نشود.

برای خشک کردن نیز باید نهایت دقت شود. مشخصه های دیگر مغز بنه صادراتی نوع بسته بندی های این نوع محصول می باشد

نقد و بررسی مغز بنه صادراتی

نقد و بررسی مغز بنه صادراتینقد و بررسی بنه صادراتی از دیر باز بین تولید کنندگان این محصول رواج داشته است. همیشه تولید کنندگان مغز بنه صادراتی برای این که یک محصول خوب و با کیفیت صادر کنند. سعی می کنند به نقد و بررسی این مسئله بپردازند. سعی می کنند که بنه خوب و با کیفیتی را به برای صادرات انتخاب کند.

در این زمینه همیشه مسائل و مشکلاتی وجود دارد که این تولید کنندگان با هم دیگر در صدد رفع مشکلات بر می آیند.

 این نوع مغز را به چه کشورهایی صادر کنند. مورد بحث تولیدکنندگان می باشد. نوع بسته بندی چگونه باشد. برای حمل و نقل این نوع محصول از چه راه ارتباطی استفاده شود. همه این مسائل در صادرات بنه مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

عامل نابسامانی قیمت مغز بنه صادراتی

عامل نابسامانی قیمت مغز بنه صادراتیعامل نابسامانی قیمت مغز بنه صادراتی زیاد می باشد. در فصل پاییز که این محصول در بازار زیاد می باشد، قیمت این محصول نیز قاعدتا کاهش پیدا می کند.
در فصل های دیگر که این محصول در بازار کم تر یافت می شود، قیمت این محصول نیز بالا می رود. همچنین در زمینه صادرات این محصول اثر گذار است. همچنین میزان تقاضا از کشور های دیگر در بعضی از ایام سال زیاد تر است و در برخی دیگر کمتر است.

نوع بسته بندی مغز بنه نیز در قیمت این محصول اثر گذار است و باعث نابسامانی قیمت مغز بنه می شود. حال اگر این خرید و فروش به صورت اینترنتی باشد و توسط فروشگاه های آنلاین صورت بگیرد. خیلی بهتر از مراکز دیگری که در بازار وجود دارد.

حتی  تبلیغاتی که در این زمینه صورت می گیرد بر قیمت این محصول خوشمزه اثر گذار است. بعضی از مواقع نیز رقبای  تولید کننده این محصول برای بیرون کردن حریف خود از میدان اقدام به بالا بردن، یا پایین آوردن قیمت این محصول می کنند.
که این عوامل نیز بر نوسانات قیمت مغز بنه صادراتی اثر گذار است.

1

  1. […] مغز بنه , نوعی پسته مخصوص است که رویشگاه آن بیشتر فلات زاگرس ایران قرار دارد. مغز بنه صادراتی سبز رنگ است که پوسته بیرونی آن عمدتا به رنگ قرمز و تیره در حالت نیمه رسیده اواسط اردیبهشت ماه از درختان خودرو و به صورت کاملا ارگانیک جمع آوری,مورد مصرف قرار می گیرد. […]

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما