فروش ونوشک ایلام در بازار داخلی

درختان ون در ایران در مناطق و شهرهای مختلفی رشد می کنند، در دامنه رشته کوه های زاگرس از جمله در غرب کشور، شمال غرب، جنون غرب و دیگر مناطق می توان این درختان را به فراوانی مشاهده نمود. ون درختی بسیار با ارزش است، صمغ و شیره ای دارد که آن را سقز می نامند که دارای خاصیت های پزشکی و دارویی فراوان است. ونوشک میوه درخت ون است که در مناطق مختلف آن را به نام های مختلف از جمله به نام پسته وحشی، کلخنگ، بنه و ونوشک می نامند. بنه در جوانی به صورت سبز رنگ و نارس است و برای مصارف مختلفی به کار می رود، مغز روغنی ونوشک را به صورت تخمه و آجیل مصرف می نمایند. فروش ونوشک ایلام در بازار داخلی با کیفیت های بالا و مناسب ترین قیمت ها انجام می شود.

فروش ونوشک ایلام در بازار داخلی

شناخت کلی ونوشک ایلام

شناخت کلی ونوشک ایلامبا شناخت کلی ونوشک ایلام، می توان محصولی بسیار باکیفیت را با قیمت های مناسب و مقرون به صرفه خریداری نمود.

ونوشک رنگی سبز تیره و شکلی کروی دارد، این محصول خواص بسیار بی نظیری دارد و خواص و فواید آن شبیه پسته معمولی بوده و طعمی بسیار خوشمزه، دلچسب و لذیذ دارد.

میوه درخت ون پسته وحشی یا همان ونوشک است که بیشتر به عنوان آجیل مصرف شده و در تهیه غذاها و فراورده های گوناگون به مصرف می رسد، در بیشتر مناطقی که این درختان می رویند، مردم از دیرباز با خواص اعجاب انگیز بنه آشنا بوده اند و در غذاهای خود بسیار از ونوشک بهره می برند.

از بنه برای تهیه انواع ترشی ها، مربا و برای تهیه انواع آش های محلی و خورشت های مختلف استفاده می شود، این دانه سرشار از چربی های سودمند و انرژی است که باعث متعادل نگه داشتن وزن و کاهش کلسترول خون و سوزاندن چربی های مضر بدن می شود.

لفافی سبز رنگ و نازک و پوسته ای سخت بنه را فرا گرفته است که مغز آن روغنی و بسیار خوشمزه است، روغن این محصول بسیار فواید دارد، مصرف بنه توسط مردم در قدیم همراه نان بسیار رواج داشته، علاوه بر ارزش غذایی بسیار بالا، دارای خواص درمانی برای مقابله با امراض مختلف می باشد.

مصرف بنه در زمستان بسیار لذت بخش و دلچسپ است، به همین دلیل در شهرهای مختلف این ماده را برای زمستان فریز کرده و نگه داری می کنند.

موارد استفاده از ونوشک ایلام

موارد استفاده از ونوشک ایلامدر ایران در مناطق مختلفی که درختان ون می رویند، از این درختان استفاده های بسیاری می شود و از شاخه و برگ آن ها، از شیره آن که سفز نام دارد و همچنین از میوه آن بسیار استفاده می نمایند.

از جمله موارد استفاده از ونوشک ایلام می توان موارد فراوانی را نام برد، مغز بنه همانند پسته ولی خیلی کوچکتر است، کیفیت و مرغوبیت ونوشک و همچنین بسته بندی آن بسیار حائز اهمیت است، مغز این میوه مانند پسته ولی بسیار کوچکتر است.

برای جدا کردن پوسته سخت این میوه آن را با دستگاه های مخصوص می شکنند و دانه های روغنی آن را در بسته بندی های تجاری و با حجم های مشخص ارائه کرده و با بالاترین کیفیت ها و نازل ترین قیمت ها به فروش می رسانند.

غذاها و خورشت هایی هستند که با گردو تهیه می شوند می توان در این غذاها به جای گردو از بنه استفاده کرد، این محصول در درمان سردرد بسیار مؤثر و پرفایده است.

استفاده از میوه بنه جهت درمان سر درد، تقویت نیرو و قوای جنسی و درمان تمامی دردهای معده موثر بوده و باعث هضم بسیار بهتر و سریع تر غذا می شود، همچنین برای بیماران مبتلا به نرمی استخوان و ضعف عضلانی بهترین دارو است.

مشاوره خرید انواع ونوشک ایلام

مشاوره خرید انواع ونوشک ایلامبا مشاوره خرید می توان انواع ونوشک ایلام را با کیفیت های مرغوب و با قیمت به صرفه خریداری نمود.

پسته کوهی برای معالجه و درمان کم خونی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و این خاصیت ونوشک یکی از مشهورترین خواص آن می باشد، کسانی که مبتلا به کم خونی هستند، می توانند از این میوه در پخت غذا و یا به صورت خام استفاده نمایند.

بنه جهت آرام نمودن درد های کمر، درد پشت، درد قولنج و سایر دردها موثر است و از آن جایی که بنه سرشار از ویتامین های A و B و D است، تقویت عملکرد اعصاب را باعث می گردد.

بنه ترک لب را درمان کرده و برای تقویت بینایی و چشم ها و همچنین برای استخوان ها موثر بوده و از پوکی استخوان پیشگیری می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما