فروش مغز پسته شور در بازار

 امروزه بیشتر مردم به مغز پسته شور علاقه بیشتری دارند . به همین دلیل در بازار فروش مغز پسته، فروش پسته شور سود بیشتری دارد زیرا مردم این گونه مغزها را بیشتر خریداری و مصرف می کنند .

اگر شما به دنبال خرید مغز پسته شور هستید، کافی است که با مشاوران ما تماس گرفته و درخواست خود را ثبت نمایید .

فروش مغز پسته شور در بازار

ارزیابی کیفیت مغز پسته شور

ارزیابی کیفیت مغز پسته شور برای تهیه مغز پسته شور با کیفیت باید از پسته هایی استفاده کرد که کاملا مرغوب بوده و شرایط ظاهری و باطنی یک پسته مرغوب را داشته باشند .

از جمله این شرایط می‌توان به طعم و مزه خوب و شادابی مغز ها اشاره کرد .

 اگر از پسته هایی که مدت زمان زیادی در یک محل نامناسب که شرایط لازم برای نگهداری نداشته، نگهداری شده باشند و بخواهیم از آن ها پسته تهیه کنیم خواهیم دید که مغز های شور شده مزه نامطلوبی دارند و اصلا با کیفیت نمی باشند . 

بعضی از افراد برای اینکه بتوانند از پسته های نامرغوبی که قیمت پایینی دارند پسته شور تهیه کنند و با قیمت بالا آن را به مردم بفروشند و مردم نیز متوجه نا مرغوب بودن مغز نشوند دست به انجام اعمال ناپسند و نا جوانمردانه ای می زنند از قبیل افزودن آبلیمو و سایر مواد افزودنی تا بو و طعم مغز ها را تا حدودی تغییر دهند و مغز ها دیگر مزه ماندگی و پوسیدگی ندهند .

به این دلایل باید در هنگام خرید مغز پسته شور  دقت زیادی کرد و گول این رنگ و مزه را نخوریم . و نیاز است که از افراد و مجموعه های معتبر که کیفیت مغز پسته برایشان مهم است و نه سودی که می کنند، پسته مورد نیاز خود را تهیه کنیم .

شاخص های مغز پسته شور

شاخص های مغز پسته شور مغز پسته شور باید شاخص هایی داشته باشد تا جزو مغز های شور با کیفیت تلقی شود و در بازار مورد استقبال مردم خریدار و تاجران قرار بگیرد .

از نمونه این شاخص ها می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  1. اول اینکه درصد رطوبت مجاز در پسته هایی که برشته  شده اند، باید ۳ درصد باشد نه کمتر و نه بیشتر
  2. دمایی که در آن مغز پسته تفت داده و برشته و شور می شود، دمای ۱۳۰ درجه تا ۱۴۰ درجه سانتی گراد می باشد
  3. مدت زمان تهیه مغز های شور و برشته ۳۰ تا ۴۰ دقیقه می باشد که در این مدت باید بسیار به آنها توجه کرد تا بیش از حد تفت نخورد و نسوزد چرا که سوختن کمی از آنها تلخی و بوی بد همه مغز ها را در پی خواهد داشت .   
  4. نکته بسیار مهم در تهیه مغز های شور شده این است که مبادا نمک و شوری آن ها از استاندارد خود بیشتر شود زیرا شور بودن مغز باعث فروخته نشدن آن ها در بازار می شود .

کارخانه تولیدکننده مغز پسته شور

کارخانه تولیدکننده مغز پسته شور اگر به دنبال کارخانه تولید مغز پسته شور هستید که از آن مغز شور با کیفیت و با قیمت بسیار مناسب و ارزان را خریداری کنید . اما شرایط لازم برای سفر کردن به شهرهای مختلف و پیدا کردن این کارخانه ها را ندارید .

باید به اطلاع شما برسانیم که مجموعه ما به عنوان یکی از کارخانه های تولید کننده مغز پسته شور در کشور بشمار می آید که هم اکنون مغز پسته شور تولیدی خود را هم به بازارهای داخلی و هم به بازارهای خارجی صادر می کند .

مغز پسته شور تولید شده در این مجموعه بزرگ بسیار با کیفیت و  مرغوب بوده و همچنین از نظر قیمت برای شما خریداران مقرون به صرفه می باشد .

خریداران و تاجران عزیزی که قصد خرید این محصول را به صورت عمده دارند می توانند هم اکنون با تماس با مشاورین این مجموعه شامل دریافت تخفیف قابل توجهی در خرید این محصول بشوند . مجموعه ما همچنین قادر است که با تاجرانی که قصد صادرات این محصول را به کشورهای مختلف دارند همکاری نماید .

برای خرید و شروع همکاری کافی است با مشاوران ما تماس حاصل بفرمایید .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما