سایت فروش ویژه بنه کوهی اصل

در سایت فروش ویژه بنه کوهی اصل این خوراکی با قیمتی بسیار استثنایی به فروش می رسد. از ویژگی این محصول در سایت فروش اصل بودن و ارگانیک بودن آن و همچنین  بسته بندی آن در اندازه های مختلف می باشد که شخص بازدید کننده می تواند با توجه به نیاز خود آن را خریداری نماید. این خوراکی سرشار از مواد مغذی و غذایی بوده که برای تمامی سنین، مصرف روزانه آن پیشنهاد می شود. بنه کوهی یا همان پسته کوهی اگر در یخچال نگهداری شود تا یک سال ماندگاری دارد و میتوان آن را به صورت تازه استفاده کرد. 

سایت فروش ویژه بنه کوهی اصل

همه چیز درباره بنه کوهی اصل

همه چیز درباره بنه کوهی اصلبرای اینکه همه چیز را درباره بنه کوهی اصل بدانید با ادامه مطلب با ما همراه باشید. جالب است بدانید که نام دیگر بنه کوهی پسته کوهی می باشد که در برخی از مناطق کشور ما این درخت وجود دارد. این خوراکی خواص فراوانی برای درمان بسیاری از بیماری ها دارد همچنین برگ ها و میوه ها و صمغ این درخت نیز دارای فواید بسیار زیادی برای بدن انسان می باشند. بنه کوهی دارای مغزی روغنی همانند تخمه می باشد و  دارای پوستی سفت و سخت است که نمی توان آن را با دندان شکست.

بنه کوهی در ابتدا که نارس و کال می باشد، پوستی سبز رنگ دارد و هنگامی که رسیده می شود پوسته روی آن قرمز می شود. این خوراکی در کشور ما در اوایل اردیبهشت ماه برداشت می گردد. این پسته از نظر خاصیت داشتن و انرژی بالا با پسته های آجیل برابری می کند اما از لحاظ ظاهری بنه کوهی مغزی کوچک تر از پسته آجیل دارد. 

از بنه کوهی در برخی شهرهای کشور غذاهای مختلفی درست می کنند که خواص درمانی بیشماری دارند. البته می توانید از این محصول برای تهیه ترشی و خوش بو و خوش طعم کردن انواع روغن های محلی نیز استفاده کنید. 

پسته کوهی به عنوان یک ملین قوی و بهبود دهنده سیستم گوارشی بدن در طب سنتی تجویز می گردد و توصیه می شود که هر فرد روزانه بین ۵تا۱۰ عدد از این خوراکی را میل کند، ضمن این که طعم پسته‌ کوهی مانند پسته های معمولی می باشند.

پرفروش ترین نوع بنه

پرفروش ترین نوع بنهاز پرفروش ترین نوع بنه می توان بنه کوهی کردستان را مثال زد. دلیلش هم این است که کردستان آب و هوایی کوهستانی دارد و درخت بنه در این مناطق رشد بسیار خوبی دارد و همین شرایط موجب می شود که خوراکی به عمل آمده، بسیار پرچرب و مغذی گردد.

در برخی مناطق در کشور ما مغز این خوراکی را با آسیاب پودر کرده و در آب می جوشانند و غذایی به نام آب بنه درست می کنند. بنه کوهی طبع گرمی دارد و همچنین دارای چربی فراوانی می باشد بنابراین جزء خوراکی های انرژی زا محسوب می گردد.

از  دیگر خاصیت های این خوراکی می توان به موارد ذیل اشاره نمود؛ 

  • بنه کوهی بیماری کم خونی را درمان می کند.
  • قوای جنسی را افزایش می دهد.
  • انواع سردردهای میگرنی را درمان می کند.
  • سبب تقویت عضلات کمر و گردن می شود و دردهای عضلانی این نقاط را از بین می برد.
  • موجب تقویت اعصاب می گردد.
  • به دلیل داشتن انواع ویتامین A و B از شب کوری نیز جلوگیری می کند.

قیمت فروش بنه کوهی اصل

قیمت فروش بنه کوهی اصلقیمت فروش بنه کوهی اصل با توجه به نوع آن و اندازه خود بنه کوهی متفاوت است. بنه کوهی هایی که درشت تر می باشند از قیمت بالاتری به نسبت دیگر بنه ها برخوردار هستند. در فروشگاه پخش این خوراکی انواع فله ای و بسته بندی شده بنه کوهی وجود دارد که نوع بسته بندی شده آن، در کارخانه ها پوست گرفته شده اند و شما می توانید راحت تر از این خوراکی استفاده کنید دلیل این راحتی این است که پوسته این محصول بسیار سفت است و شکستن آن زحمت بسیاری دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما