خرید پسته کوهی اعلا در بازار داخلی

خرید پسته کوهی اعلا در بازار داخلی بیش تر توسط عمده فروشان این محصول به طور مستقیم از کشاورزان انجام می شود.  نام دیگر این  محصول در کشور ما بنه کوهی می باشد که اکثر مردم غرب کشور این پسته را با نام بنه کوهی می شناسند. 

پسته کوهی  نیز هم‌ اندازه پسته های درختی برای بدن فایده های فراوانی دارد. همچنین باید گفت که به دلیل این که پسته کوهی دارای طبعی گرم می باشد، سردی مزاج را در افراد از بین برده و موجب تقویت قوای جنسی می گردد.

  .

خرید پسته کوهی اعلا در بازار داخلی

مشخصه های پسته کوهی اعلا

مشخصه های پسته کوهی اعلااز مهم ترین مشخصه های پسته کوهی اعلا رنگ این خوراکی است.پسته های کوهی اعلا دارای کاج هایی با رنگ های متنوع هستند. این کاج ها بسیار براق می باشند، در صورتی که روی آنها پژمرده یا دارای لک شده باشد مشخص می گردد که این محصول مدت است که از درخت چیده شده است.

پسته اعلا نیز مانند پسته کوهی باید همین مشخصه ها را داشته باشد که مشخص گردد این محصول تازه برداشت شده است.شما برای خرید پسته اعلا می توانید به نمایندگی پخش انواع این محصولات مراجعه کرده و علاوه بر اینکه این محصول را به صورت تازه خریداری می کنید، از تخفیفات این فروشگاه ها نیز استفاده نمایید.

این خوراکی جزء محصولاتی است که در ایران مردم به همراه آجیل عید نوروز این محصول را نیز استفاده می‌کنند.

لازم است بدانید که هر فردی با خوردن روزانه چند عدد از این پسته، طی روز دارای انرژی و نشاط می باشد این محصول همچنین به دلیل داشتن آهن فراوان موجب تقویت نمودن اعصاب می گردد.

 در بعضی شهرهای ایران با مغز این نوع پسته، غذاهای خوشمزه‌ای همانند آش پسته کوهی درست می کنند که بسیار لذیذ بوده و خواص درمانی فراوانی نیز دارد.

ارزیابی کلی پسته کوهی اعلا

ارزیابی کلی پسته کوهی اعلادر ارزیابی کلی پسته کوهی اعلا می توان گفت که این محصول همانند دیگر خشکبار دارای انواع ریز مغذی های مفید برای بدن و همچنین دارای انواع ویتامین های ضروری می باشد، که هر فردی با خوردن آن می تواند سلامتی خود را تضمین نماید.

این محصول بیش تر در نواحی زاگرس و در غرب کشور به صورت خود رو رشد می کند و اگر شرایط آب و هوایی خوب باشد هر درخت به اندازه ۱۰۰ کیلو از این پسته را محصول می دهد.

از ویژگی های منحصر به فرد این محصول آن است که به دلیل اینکه به صورت طبیعی در طبیعت رشد می کند، فاقد هر گونه مواد شیمیایی و سم بوده و کاملا ارگانیک می باشد بنابراین خواص دارویی چندین برابر می گردد.

از لحاظ قیمتی نیز به عنوان نمود که این نوع پسته از پسته های معمولی قیمت مناسب تری دارد، بنابراین افراد بیش تری توانایی خرید آن را دارند.

مرکز عرضه پسته کوهی اعلا

مرکز عرضه پسته کوهی اعلا بازار پسته اعلا در تهران به عنوان مرکز عرضه پسته کوهی اعلا نیز شناخته می شود. در این مرکز علاوه بر تمامی خشکبار و انواع پسته پسته کوهی نیز با قیمت بسیار مناسبی به دست مشتریان می رسد.

باید عنوان کرد که در این مراکز قیمت پسته کوهی مناسب تر از انواع دیگر خشکبار و آجیل ها می باشد،  این خوراکی می تواند جایگزین مناسبی برای پسته های معمولی باشد.

امروزه بیش تر شیرینی فروشی ها و بستنی فروشی ها برای تزئینات مواد خوراکی خود از پسته کوهی استفاده می کنند به این خاطر که از لحاظ اقتصادی این نوع پسته برایشان به صرفه تر می باشد، هم چنین به  اندازه پسته های معمولی نیز خاصیت دارد.

برای تهیه این نوع پسته به صورت عمده می توانید به این مراکز مراجعه نموده و آن را با قیمت بسیار مناسبی خریداری نمایید. دلیل قیمت مناسب بودن پسته کوهی در این نمایندگی به این خاطر است که این مرکز محصول خود را به صورت مستقیم و با حذف واسطه ها از خود کشاورز خریداری می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما