خرید و فروش بنه سبز ارزان قیمت

بنه سبز ارزان تنها با فروش بدون واسطه امکان پذیر است. بنه سبز همان پسته می‌باشد که به صورت خود رو در کوهستان روییده و بدون هیچ کودی رشد می‌کند و به بار می‌نشیند. بنه سبز بسیار پر خاصیت‌تر و مفیدتر از پسته معمولی بوده و در کوهستان‌های ایران به خصوص رشته کوه زاگرس رشد می‌کند.

خرید و فروش بنه سبز ارزان قیمت

ویژگی های مثبت بنه سبز

ویژگی های مثبت بنه سبز آیا از ویژگی های مثبت بنه چیزی می‌دانید؟
این گیاه در مناطق خشک و نیمه خشک کشور می‌روید.
درخت بنه در مناطق کوهستانی به صورت خودرو و بدون هیچ کود و مواد شیمیایی رشد کرده و بین 5 تا 8 متر ارتفاع خواهد داشت و در فصل پاییز برگهایی به رنگ نارنجی دارد که زیبایی خاصی به طبیعت می‌دهد. متوسط عمر این درخت به 300 سال می‌رسد اما برخی از آنها تا 500 سال نیز عمر می‌کنند.

از جمله ویتامینهای موجود در میوه،برگ و قسمتهای دیگر درخت بنه ویتامینهای A, B, E, D می‌باشد.
در کردستان از میوه برای خوشبو کردن دوغ، کره حیوانی و در تهیه ترشی های محلی استفاده می‌شود.
مسئله جالب این است که صمغ، میوه و قسمتهای مختلف دیگر درخت بنه در مصارف دارویی و صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرد.
رنگ اخرایی درخت بنه باعث شده تا به صورت سنتی در رنگرز استفاده گردد.
همچنین دمنوش پوست و برگ پسته کوهی برای درمان اسهالی که به صورت مکرر باشد مفید می‌باشد.
طبع میوه تازه این گیاه گرم و خشک بوده و میوه خشک آن طبع خشک و گرم بیشتری دارد.
برای باز شدن رنگ پوست از بنه به صورت ماسک استفاده می‌شود.

مصارف عمده بنه سبز مرغوب

مصارف عمده بنه سبز مرغوبآیا از مصارف عمده بنه اطلاعی دارید؟
بنه میوه گیاه بسیار مفیدی است که در مصارف دارویی و صنعتی کاربرد دارد.
درخت بنه برای تولید صمغ بنه پرورش داده می‌شود.
از این درخت برای تولید شیره سقز و از شیره سقز در تولید عطر،خشبو کننده ها، حشره کش و آدامس استفاده می شود. همچنین از این شیره در صنعت داروسازی برای تهیه نرم کننده و ضد عفونی کننده و در صنعت پلاستیک سازی،واکس کفش، چرم و صنعت چاپ استفاده می شود.
25 درصد صمغ سقز را روغن صنعتی به نام تربانتین تشکیل داده که بسیار پر ارزش است.

قسمت‌های مختلف درخت بنه در طب سنتی برای درمان، به اشکال مختلف تجویز می‌شود. از جمله این بیماری ها درد ستون مهره ها، تقویت اعصاب، مشکلات پوستی، ورم ها و ضخم های سخت، نرمی و پوکی استخوان، شب‌کوری، ترک لب و همچنین یک ملین قوی می‌باشد.
تحقیقات نشان داده که صمغ، میوه و برگ بنه تاثیرات ضد میکروبی و ضد عفونی داشته و در درمان و پیشگیری برخی بیماری ها موثر است. از جمله این بیماری ها کاهش میزان لپتین و لیپوپروتین خون، درمان ضخم معده و هلیکوباکترپیلوری، تنظیم هورمون تیروئید و برخی آنزیم های بدن، تنطیم قند خون و خواص آنتی اکسیدانی می‌باشد.

مرکزخرید بنه سبز ارزان

مرکزخرید بنه سبز ارزانفصل تابستان زمان مناسبی برای خرید پسته کوهی(بنه) می‌باشد.
اواخر تابستان این محصول بی‌نظیر در مراکز خرید معتبر ارائه شده و با حذف واسطه سعی بر این می‌شود تا این محصول با بهترین قیمت به دست متقاضیان برسد.
علاوه بر این ارائه این محصول به صورت اینترنتی نیز می‌تواند به صرفه باشد، چرا که بین فروشنده و خریدار ارتباط مستقیم برقرار خواهد شد و خریدار می‌تواند مستقیم و در مدت زمان کوتاه خرید خود را انجام دهد.
در این صورت خریدار می‌تواند حجم بیشتری از این محصول را تقاضا کند.
بسته بندی و توزیع این محصول بی‌نظیر به طور اتوماتیک و با استفاده از دستگاه های به روز انجام می‌شود که این باعث بهبود کیفیت و بسته بندی تمیز محصول خواهد شد و زمینه را برای صادرات پسته کوهی نیز فراهم خواهد کرد.
برای خرید این محصول فوق العاده در حجم دلخواه و با کیفیت استثنایی می توانید با مشاورین ما در ارتباط باشید و در کوتاهترین زمان ممکن سفارش خود را بدون دغدغه تحویل بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما