خرید عمده ونوشک خشک پاکتی

ونوشک خشک پاکتی، همانند انواع دیگر محصولات به دو روش عمده و جزئی و به صورت بسته بندی شده در انواع مختلفی مانند پاکت، پلاستیک و انواع ظروف دیگر و نیز به صورت فله به فروش می رسد.

در خرید و فروش عمده این محصول، هر دو طرف معامله سود بیشتری می برند. به همین علت است که توصیه می شود، فروشندگان ونوشک خشک پاکتی و انواع دیگر این محصول، آن را به صورت عمده خریداری کنند.

خرید عمده ونوشک خشک پاکتی

در انتخاب ونوشک خشک به چه نکاتی باید توجه کرد

در انتخاب ونوشک خشک به چه نکاتی باید توجه کرد

در انتخاب ونوشک خشک لازم است، به نکاتی توجه کنیم.

برخی از متقلبان هستند، برای اینکه بتوانند محصولات خود را به فروش برسانند، آن را رنگ می کنند تا به این وسیله توجه مصرف کنندگان را به این میوه، جلب کنند. برای اینکه متوجه شوید، ونوشک خشک دارای رنگ است یا نه، بهترین راه این است، تعدادی از آن را در درون دستمال مرطوب قرار دهید، در صورتی که دستمال مرطوب  رنگ گرفت، کیفیت آن میوه پایین است.

از دیگر نکاتی که باید در هنگام خرید ونوشک به آن دقت کنیم، طعم آن است. طعم طبیعی و اصلی ونوشک، مایل به ترش است، غالب بودن دیگر طعم ها، مانند نمکی و تندی، نشان از مرغوب نبودن آن دارد، زیرا عده‌ای برای اینکه بتوان،د محصول را به فروش برساند و طعم کهنگی آن را از بین ببرند، طعم دیگری را بر آن غالب می سازند.

یکدست بودن مغز خشک ونوشک، نشان از کیفیت آن است. در صورتی که هنگام خرید مغز این میوه، آن را به صورت خود دیدید، از خرید آن اجتناب کنید زیرا کیفیت آن پایین است.

مصارف ونوشک خشک پاکتی

مصارف ونوشک خشک پاکتی

ونوشک نام درختی از تیره پسته ایان است. این درخت در مناطق جنوب کردستان ایران رشد پیدا می‌کند و در رشد آن از کوچک ترین کود شیمیایی استفاده نمی‌ شود و به همین علت این درخت کاملا ارگانیک است.

ونوشک خشک پاکتی، به آن دسته از میوه های ونوشک گفته می‌شود، که درون پاکت بسته بندی می شوند.

ونوشک دو نوع میوه دارد. میوه رسیده و کال. نوع رسیده‌ آن، پوسته ای سخت دارد و نوع کال آن، میوه اش به راحتی قابل خوردن است. شکستن پوسته میوه رسیده آن، کار آسانی نمی باشد. افراد بومی به انجام این کار وارد تر هستند.

میوه ونوشک همانند پسته آجیلی است، اما از نظر اندازه کوچک تر از آن می باشد. همانند تخمه مصرف می‌شود ولی پوسته آن بسیار سخت تر از تخمه می باشد.

مصارف ونوشک و کاربردهای آن عبارتند از:

از میوه خشک ونوشک، برای تهیه نوعی خورش به نام خورش ونوشک استفاده می کنند. این خورش در کرمانشاه بیشتر درست می شود.

از آن برای طعم دار کردن کشک، دوغ و روغن حیوانی استفاده می کنند.

در درست کردن ترشی جات، از بنه که نام دیگر ونوشک است، استفاده می کنند.

از میوه خشک آن، ونوشک نمکی درست می کنند‌‌.

این میوه مغذی، می‌تواند در انواع خورش ها به مصرف برسد، مانند خورش خلال.

از پودر مغز پسته کوهی که همان ونوشک یا بنه است، می توان در انواع اسموتی ها، ماست و… استفاده کرد و طعم بی نظیری را تجربه کرد.

بسیاری از افراد هستند، گیاه خواری می کنند، در کنار غذا های آن ها از خلال مغز پسته کوهی به علت خواص زیادی که دارد، می توان استفاده کرد.

در تزیینات بسیاری از شیرینی ها، به این علت که، قیمت این مغز پسته نسبت به مغز پسته آجیلی مناسب تر و مقرون به صرفه تر است، استفاده می کنند، توجه داشته باشید، خواص آن ها تا حد زیادی مشابه هم می باشد.

فروش عمده ونوشک خشک پاکتی

فروش عمده ونوشک خشک پاکتی

ونوشک خشک پاکتی، معمولاً به صورت عمده به فروش می رسد.

در فروش عمده ونوشک خشک پاکتی، قیمت آن ارزان تر از فروش جزیی آن می باشد. به این علت که فروشنده محصولی که خود، آن را به صورت عمده خریداری کرده است، به خریداری که می‌خواهد همان محصول را، به صورت عمده خریداری کند، قیمتی مناسب تر و مقرون به صرفه تر ارائه می دهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما