خرید انواع مغز پسته عالی ارزان قیمت

از گذشته دور تا به امروز پسته را می توان در ظروف آجیل و خوراکی های ایرانی ها مشاهده کرد.این مغز خوشمزه با اینکه حجم کوچکی دارد ولی پر از مواد مغزی و خواص فراوان را در خود جای داده است و شاید به همین دلیل است که جزء مغزهای نسبتا گران قیمت تر به شمار می رود و محبوبیت خاصی در بین مردم دارد. 

مغز پسته عالی در انواع و اقسام مختلف در کشورمان تولید می شود که در ادامه به آنها می پردازیم.

خرید انواع مغز پسته عالی ارزان قیمت

آشنایی با مغز پسته درجه یک

آشنایی با مغز پسته درجه یک مغز پسته در اقسام مختلفی درجه بندی می شود که از چند نظر با یکدیگر تفاوت دارند.

همانطور که می دانید مغز پسته از پسته های دهان بسته گرفته می شود که در انواع مختلفی وجود دارد. 

انواع مغز پسته در کشور ما وجود دارد،از مغز پسته درجه یک تا به پایین که در بازار امروزه عرضه می شود و به دست مردم می رسد.

  • مغز پسته گندمی
  • مغز پسته دهان بسته
  • مغز پسته کال
  • مغز پسته 
  •     اینها فقط نمونه ای از مغز های پسته موجود در کشورمان می باشد که به آن اشاره کردیم.مغز پسته درجه یک همانطور که از اسم آن پیداست از امتیاز بیشتری نسبت به بقیه مغزها برخوردار می باشد.                                       
  •  از ویژگی های مغز پسته درجه یک می توان به رنگ آن اشاره کرد که کاملا سبز است و ظاهری یکدست و مرتب دارد و مغز آن بسیار طرد و خوشمزه است.                                                                          
  • متاسفانه برخی از سودجویان مغز های بی کیفیت را با انجام مراحلی جایگزین پسته های درجه یک می کنند و با قیمت های بسیار گزاف در بازار عرضه به فروش می رسانند.پس باید در انتخاب مغز پسته بسیار دقت کنیم تا از خرید خود رضایت کافی را داشته باشیم.                                                                 

نکات مثبت انواع مغز پسته

نکات مثبت انواع مغز پسته همان طور که گفته شد مغز های پسته در انواع مختلفی تولید می شود که به صورت مختصر آن هارا توضیح خواهیم داد. 

  • مغز پسته سبز:رنگ سبزی دارد و بیشتر برای صادرات به کار برده می شود و از قیمت های بالاتری نسبت به بقیه برخوردار است.خرید این نوع پسته بر سر زمین و با حضور خود کشاورز انجام می گیرد.                                            
  • مغز پسته کال:این نوع مغز پسته بیشتر برای مصارف شیرینی پزی و تزئینات مورد استفاده قرار می گیرد و همانطور که از اسم آن پیداست مغز آن کاملا نرسیده  و نسبتا کال است.                                                             
  • مغز لپه پسته:این مغزها به دلیل اینکه نسبتا مقرون به صرفه تر هستند بیشتر در تولید بستنی فروشی ها و تولید گز و سوهان کاربرد دارند.                                                                                                  
  • مغز دهان بسته:این نوع مغز از پسته های دهان بسته گرفته می شود و توسط دستگاه های خورد کن تولید می شود و برای صادرات بسیار استفاده می شود.                                                                                                                                                                                                 
  • مغز پسته درشت:همان طور که پیداست جزء درشت ترین مغز ها می باشد و از پسته های دهان باز و درشت گرفته می شود و ظاهری زیبا دارد.                                                                این ها نمونه هایی از مغزها می باشند که هر کدام دارای ویژگی خاصی است ولی در مجموع پسته ها دارای نکات مثبت بسیاری هستند.                                                                                             
  • مغز پسته دارای ارزش غذایی و خواص بسیار بالایی است،حاوی پتاسیم،آهن،کلسیم،مس می باشد و بر روی سلامتی انسان نقش مهم و تاثیرگذاری را ایفا می کند.                                                                                                                                                                                    

قیمت روز مغز پسته عالی

قیمت روز مغز پسته عالیکشور ایران یکی از قطب های اصلی تولید پسته و مغز آن می باشد و به همین دلیل حجم بسیار بالایی از مغز پسته را در بازار داخل و خارج از کسور عرضه می کند.

استان های گرمسیر مانند کرمان و یزد،خراسان و سمنان جزء استان هایی هستند که بیشترین تولید پسته را به خود اختصاص داده اند.

امروزه انواع پسته و مغز آن در بسته بندی ها و با قیمت های متفاوت در بازار عرضه می گردد که نشان از رونق تولید این گونه محصول  می باشد.شما می توانید قیمت روز مغز پسته درجه یک را در فروشگاه ها و سایت های معتبر به دست آورید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما